Męska wyrazistość i kobieca intensywność kolorów – nowa kolekcja marki Outhorn

Marka Outhorn właśnie wprowadziła do sprzedaży nową kolekcję na sezon wiosna/lato 2017, która w swojej męskiej odsłonie charakteryzuje się blokowymi, prostymi formami w monochromatycznej kolorystyce, a w damskiej linii dominują intensywne, świeże kolory oraz tropikalne motywy kwiatowe. Marka kontynuuje ideę Define Your Sport, która ma pokazać, że nie ma jednej słusznej aktywności fizycznej, każdy musi sam zdefiniować, która jest dla niego optymalna. I do każdej z nich znajdą się odpowiednie produkty w nowej kolekcji.

 Kolekcja wiosna/lato 2017 Outhorn opiera się na 4 głównych liniach: treningowej, trekkingowej, do noszenia na co dzień oraz tzw. wakacyjnej. Cały asortyment zawiera produkty ekonomiczne, ale charakteryzujące się wysoką jakością, funkcjonalnością i modnym designem. Cecha wspólna wszystkich rzeczy to wygoda.

Linie damskie mają trafić do aktywnych kobiet, które wybierają sportowy styl na co dzień, takich jak ambasadorka marki Dorota Gardias, która sama mówi „W nowej kolekcji Outhorn jest zarówno kolor, który tak lubię i wygoda, którą bardzo cenię. To właśnie chęć bycia aktywną na co dzień, czerpania z tego przyjemności i osobistej satysfakcji zdecydowały o współpracy z marką Outhorn. Zachęca ona do aktywnego spędzania wolnego czasu jako sposobu na dawkę pozytywnej energii i relaks”.

W nowej kolekcji znajduje się specjalna linia sygnowana nazwiskiem ambasadorki. Produkty z tej linii to wygoda, funkcjonalność i kobiecość. Materiały posiadają wykończenie Bionic Eco chroniące materiał przed przemakaniem i zabrudzeniami, funkcję szybkoschnącą oraz są zbudowane z dwóch warstw dla utrzymania wyższej wodoodporności. Dorota lubi kolor, więc w wyselekcjonowanym przez nią asortymencie dominują energetyczne róże, zielenie i różne odcienie granatu.

Produkty trekkingowe dla kobiet to połączenie klasycznej i eleganckiej czerni ze świeżą bielą oraz delikatnymi kobiecymi akcentami fuksji. Dominują tu modne w tym sezonie oversize’owe, wydłużone sylwetki, monochromatyczne melanże, a także różnorodna czerń wydobyta poprzez łączenie różnych jakości, błysku, matu dających efekt lustra. Zarówno w liniach codziennych jak i letnich pojawią się inspiracje podróżami, falami oceanu oraz kolorami gorącego słońca. Znajdziemy tu paletę niebieskości, granatu oraz turkusów wzmocnioną żywym, mocnym żółtym neonem. W nadrukach pojawiają się motywy tropikalnych liści oraz kwiatów.

Stroje kąpielowe są już nie tylko funkcyjne – wpisują się również w trend tzw. Exotic Glamour. Produkty na co dzień i produkty fitnessowe to energia koloru i dopasowanie do wymogów zróżnicowanej pogody. Paleta pasteli połączona z metalizujących złotem oraz tkaninami z błyskiem doda motywacji do wyjścia z domu. Kształty odzieży nadane przez użycie struktury fal dźwiękowych oraz wibracji, a także nadruki reflective zwiększą z kolei poczucie bezpieczeństwa. W propozycjach znajdziemy także pudrowy róż przełamany linearnym melanżem. Nowością jest tu biustonosz sportowy z modnymi w tym sezonie dekoracyjnymi tasiemkami na plecach.

 Propozycje dla mężczyzn są nieco bardziej stonowane kolorystycznie, ale bardzo wyraziste w formach. Produkty trekkingowe i codzienne to blokowe i mocne graficzne cięcia oraz proste formy w monochromatycznej kolorystyce z ciekawymi kontrastującymi połączeniami materiałów nadającymi odzieży sportowej lifestyle’owego wyglądu. Linia sportowo-codzienna to z kolei proste i nowoczesne formy, zapewniające maximum wygody dzięki lekkim i elastycznym materiałom. Dominuje modny kolor khaki połączony z neonową zielenią, a także duże, miejscowe nadruki. Odzież przeznaczona do treningu indoorowego oraz outdoorowego to motywy kamuflażu w kolorze khaki z połączeniem neonowej energetycznej limonki. Nie zabrakło także szybkoschnących koszulek bezszwowych, które nie krępują ruchów oraz nie podrażniają skóry podczas treningu.

Nowa sesja wizerunkowa marki Outhorn odbyła się w Walencji – mieście pełnym słońca, uśmiechu i ludzi. Hiszpania stała się doskonałym miejscem do odzwierciedlenia idei marki – zdjęcia zostały ulokowane w marinie, która jest „kotłem” spotkań, rozmów, spacerów – jednym słowem – aktywnego życia. Bohaterowie są uśmiechnięci – sami definiują swój ulubiony sport, a marka Outhorn ich w tym wspiera. Nie boi się także swobodnych połączeń produktów sportowych z tzw. casualowymi, bo tak właśnie wygląda konsument marki na co dzień.