Nife, polska marka online, nie zwalnia tempa… Po wiosennej kampanii z Pauliną Sykut-Jeżyną w roli ambasadorki, przyszedł czas na kolejny krok – pierwszą w historii marki tak wyrazistą i dojrzałą kolekcję.
Jesienno-zimowa odsłona marki z pewnością zaskoczy dotychczasowe klientki. Drapieżna, barowa, momentami wręcz mroczna sceneria doskonale akcentuje charakter całej kolekcji. Kontrast pomiędzy stylizacjami, a filmowym tłem dodatkowo podkreślą charakterystyczne w swej urodzie modelki. Już wkrótce w sklepie online marki zobaczymy kolekcję, którą cechuje odważny i przemyślany dress code.
Wizja projektantów Nife skupiła się przede wszystkim na połączeniu najbardziej wyrazistych obecnie trendów z klasycznymi i uniwersalnymi fasonami. Kroje i różnorodność wykorzystanych materiałów koronują wzory – geometryczne i kwiatowe printy oraz kraty.
Marka w nowym sezonie proponuje swoim klientkom przede wszystkim dopasowane sukienki i golfy, garnitury w chłodnych, zimowych odcieniach granatu i zieleni oraz wiele fasonów spódnic, od klasycznych, poprzez cięte z koła, kończąc na modelu „tulipan”.
W sesji zdjęciowej pojawiła się Edyta Zając – modelka new age models, znana m.in. z kampanii dla Kenzo i Make up for ever, partneruje jej Maria Pender z tej samej agencji. Autorem zdjęć jest Kamil Majdański (Art Of Publicity).