Niezwykłe Love stories – wideo

Młody mężczyzna eksperymentuje: uprawia seks z jedną lub dwiema osobami, z mężczyznami, kobietami, czasem niespodziewanie – dla zabawy. Centralną rolę w tej animacji pełni prezerwatywa, wspólny element dla wszystkich praktyk seksualnych bohatera, przybierająca różnorodne formy i stanowiąca część gry seksualnej. Spot pokazuje, że prezerwatywa nie musi być postrzegana jako zagrożenie dla przyjemności seksualnej. Wprost przeciwnie, traktowana jako seks-zabawka, może stymulować doznania seksualne.

Love stories” to kolejny z serii prewencyjnych spotów reklamowych francuskiej organizacji AIDES.  Tym razem kampania nawiązuje do tematu różnorodności praktyk seksualnych: „1000 façons d’aimer, une seule de se protéger” (Jest 1000 sposobów uprawiania miłości, jeden, aby się zabezpieczyć). Spot hołduje zasadzie „nieoceniania” będącej integralną wartością organizacji AIDES: niech każdy robi co chce, ważne aby się zabezpieczał.

źródło:kampaniespoleczne.pl

Scroll to Top
Scroll to Top