Niebezpieczny popcorn

Na sali kinowej wyświetlane są reklamy poprzedzające seans. Początkowo radosna i beztroska reklama popcornu zamienia się w rodzinny dramat, gdy mała dziewczynka zaczyna krztusić się kukurydzianą przekąską. Rodzice są kompletnie bezradni. Zrozpaczona matka, trzymając na rękach umierające dziecko błaga o ratunek. Pomoc nadchodzi… z widowni.

Co roku w Wielkiej Brytanii 150 tysięcy ludzi umiera z powodu nieudzielenia im pierwszej pomocy. Badania przeprowadzone przez wyspiarskie organizacje zdrowotne wykazały, że ponad połowa brytyjskiego społeczeństwa nie potrafi zachować się właściwie w sytuacji zadławienia lub omdlenia.

St. John Ambulanse, organizacja popularyzująca wiedzę na temat pierwszej pomocy postanowiła to zmienić. Za pomocą filmu uświadamia Brytyjczykom, jak ważna może okazać się umiejętność ratowania życia w nagłych wypadkach. Hasło kampanii „You can be the difference between life and death” (“To ty możesz być różnicą między życiem a śmiercią”) podkreśla rolę osób obecnych w sytuacjach nieszczęśliwych wypadków, których właściwa reakcja może uratować życie.

http://www.youtube.com/watch?v=YiJjkNN3z5M

źródło:kampaniespoleczne.pl

Scroll to Top
Scroll to Top