Nessi, klasycznie, ale z pazurem

23 marca w studio G1 w Warszawie miała miejsce produktowa sesja zdjęciowa kolekcji butów marki Nessi na lato 2012. Autorem zdjęć jest Maciej Ramos. Jej ostateczne efekty będzie można zobaczyć wkrótce, podczas oficjalnej prezentacji modeli w wirtualnym showroomie na www.nessi.com.pl

– Klientki będą zachwycone. Nie mam wątpliwości, że marka pozyska rzesze nowych i wiernych użytkowniczek – mówi Anna Szymczak z PRomotion Instytut, agencji odpowiedzialnej za wizerunek Nessi.

Propozycja na lato 2012 jest kontynuacją i uzupełnieniem wiosennej kolekcji. Dominują w niej odcienie beżu, czerwieni, camelu, pomarańczu i żółci, uzupełnione o modele w nieśmiertelnej czerni i bieli. Obok przepięknych plateau open toe, tak charakterystycznych dla Nessi, projektanci przygotowali przepiękne koturny, sandały na słupku z oryginalnymi zapięciami, modele zapinane na pięcie oraz wielki wybór płaskich sandałków, łączących w sobie styl casual z miejską elegancją, często z biżuteryjnymi dodatkami. Zgodnie ze światowymi trendami.

– Projektanci marki w tej kolekcji postawili na detale, które mam nadzieję, w krótkiej przyszłości staną się tak samo charakterystyczne dla Nessi, jak obecnie wysoka jakość butów – dodaje Anna.

Wszystkie modele wykonane są z najwyższej jakości skór licowanych i tłoczonych, zamszu, często z łączonych z przewiewnymi tkaninami.

Najlepsza strona butów” zobowiązuje. Szykuje się kolejny extraprodukt od Nessi.

[nggallery id=2580]

Scroll to Top
Scroll to Top