Natalia Kukulska, Justyna Steczkowska, Piotr Kupicha dla kampanii MUSIC FOR LIFE

Słuchaj, Klikaj, Pomagaj! Zwycięzca otrzyma 20 000 zł.

Ruszyła Muzyczna machina pomocy dzieciom. Już ponad 140 utworów młodych artystów z całej Polski, reprezentujących różne gatunki muzyczne, zarejestrowanych zostało na społecznej platformie musicforlife.pl. Klikając na utwór zasilamy konto Centrum Zdrowia Dziecka, gdzie leczone są dzieci z problemami układu słuchu. Artysta, który za swój utwór zbierze od internautów najwięcej głosów, otrzyma 20 000 zł. Kampanię honorowo wspierają artyści polskiej sceny muzycznej m.in.: Mietek Szcześniak, Hlinka Mlynkova, Maryla Rodowicz, Kasia Cerekwicka, Lora Szafran, Michał Urbaniak, Zespół ROAN, Łukasz i Paweł Golcowie, a ambasadorami MUSIC FOR LIFE są: Natalia Kukulska, Justyna Steczkowska i Piotr Kupicha.

Zgłaszanie utworów do I edycji konkursu MUSIC FOR LIFE potrwa do 18 września (utwory zgłoszone po tym terminie będą brały udział w II edycji konkursu), głosowanie potrwa do 17 października a oficjalne ogłoszenie zwycięzcy nastąpi 18 października br.

Kampania MUSIC FOR LIFE powstała z myślą o wszystkich, którzy kochają muzykę i chcą pomagać.

Na musicforlife.pl odkryjesz muzyczne talenty i posłuchasz nowych wykonawców. Portal tętni muzyką, aktualnościami o gwiazdach, informacjami o koncertach, imprezach w klubach oraz nowościach na rynku muzycznym. W ramach MUSIC FOR LIFE cyklicznie odbywać się będą także muzyczne wydarzenia, promujące ideę kampanii. Akcja obecna będzie również na wybranych festiwalach, koncertach gwiazd oraz wielu inicjatywach związanych z muzyką.

Inicjatorem i organizatorem kampanii MUSIC FOR LIFE jest Fundacja ORIMARI, a patronat medyczny nad akcją objęło Centrum Zdrowia Dziecka.

„MUSIC FOR LIFE to ciekawa inicjatywa, której ideą jest pomoc dzieciom poprzez promowanie nowych muzycznych talentów. Ja od zawsze śledzę młodych polskich twórców, wiem, że jest ich wielu, bardzo utalentowanych. Przy tej okazji chciałabym ich wszystkich zachęcić do tego, aby zgłaszali swoje utwory, które sami tworzą, właśnie do MUSIC FOR LIFE, bo dzięki temu również oni pomagają!” – mówi Natalia Kukulska, Ambasadorka kampanii MUSIC FOR LIFE

WARUNKI UCZESTNICTWA W KONKURSIE MUSIC FOR LIFE

Wszystkich wykonawców chętnych do udziału w konkursie zapraszamy do nadsyłania swoich zgłoszeń, w skład którego wchodzi: bio wykonawcy, zdjęcie, utwory – od 1 do 3 poprzez stronę musicforlife.pl.

facebook.com/MusicForLifePL

[fusion_builder_container hundred_percent=”yes” overflow=”visible”][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”][quote style=”1″]Fundacja ORIMARI istnieje od 2006 roku, a tylko w ciągu ostatnich trzech lat podczas organizowanych przez Fundację imprez charytatywnych udało się zebrać blisko 2 miliony złotych. Środki te w całości zostały przeznaczone na zakup sprzętu medycznego dla dziecięcych oddziałów szpitalnych. ORIMARI przez kilka lat prowadziła kampanię społeczno-edukacyjną „Kochasz, Chronisz, Zapobiegasz – BADAJ SWOJE DZIECKO” na rzecz profilaktyki chorób u dzieci, w ramach której zrealizowała program badań profilaktycznych w domach dziecka na terenie całego kraju. Finansuje również programy rehabilitacyjne i profilaktyczne w placówkach opiekuńczo – wychowawczych. Jest także inicjatorem i organizatorem cyklicznych imprez, które realizuje wraz z siecią hoteli Starwood Hotels & Resorts, Smaki Dobra i Słodki Smak Dobra. Kampania MUSIC FOR LIFE powstała z inicjatywy założycielki Fundacji ORIMARI, Marzenny Szustkowskiej. Oficjalna strona Fundacji: www.orimari.com[/quote][/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]

Scroll to Top
Scroll to Top