Nastolatki na billboardach

16-letnia Magda Rokosz, 14-letnia Asia Jaworska i 20-letni Mateusz Lebiedziński zostali zwycięzcami pierwszej edycji konkursu zorganizowanego przez CH Reduta! Już od soboty, 23 września, będziecie mogli ich podziwiać na billboardach! Trójka młodych finalistów konkursu uśmiechać się będzie do Was z plakatów promujących jesienną kampanię centrum handlowego przez najbliższe tygodnie.

Konkurs rozpoczął się 5 września 2010 i zakończył się Wielkim Finałem 25 września. Każdy kto zrobił sobie zdjęcie w specjalnym punkcie fotograficznym na terenie Centrum mógł wziąć udział w eliminacjach. Spośród wielu zgłoszeń jury w składzie: Monika Radulska – właścicielka Aliganza Fashion Agency, fotograf mody Marian Dziduch, Monika Smolicz – właścicielka renomowanej agencji modelek i modeli Rebel Models oraz Daniel Biegaj, Marketing Specialist C.H. Reduta, wyłoniło najpierw 20 najciekawszych twarzy, by potem podczas Wielkiego Finału wybrać zwycięzców.

Każdy z półfinalistów miał szanse zaprezentować się na scenie, wykazać się ekspresją i zdolnościami aktorskimi. Po długich debatach jury zdecydowało się na finałową trójkę: Magdę Rokosz (16l.), Joannę Jaworską (14l.) i Mateusza Lebiedzińskiego (20l.). Wszyscy zostali zaproszeni do udziału w profesjonalnej sesji zdjęciowej, a dziewczyny dodatkowo otrzymały kontrakt ze znaną agencją modelek – Rebel Models Moniki Smolicz.

Gdy opadły emocje nadszedł czas prawdziwej pracy. Za obiektywem stanął Maniek Dziduch – fotograf i wykładowca Akademii Fotografii. Stylizacja, modne fryzury i profesjonalny makijaż nadała trójce modeli-amatorów nowy look. Sesja mogła się rozpocząć. Po wielu godzinach pracy, uczestnicy i ekipa mogli wreszcie odetchnąć. Sesja wyszła świetnie! Nasi naturszczycy spisali się na medal i pomimo zmęczenia do końca starali się wykonać swoją pracę
z ogromnym zaangażowaniem. Pełen profesjonalizm – wróżymy im wielką przyszłość w modellingu!

Ciekawi rezultatów? Już od 23.10.2010 roku na wszystkich billboardach reklamujących CH Reduta będziecie mogli podziwiać naszych wygranych. Jeśli zatem śledziliście od początku losy jesiennej kampanii CH Reduta, nie możecie przeoczyć ostatniego etapu – nasze Nowe Twarze już od soboty będą uśmiechać się do Was prosto z billboardów i zachęcać do odwiedzin CH Reduta i jesiennych zakupów w gronie najbliższych!

[nggallery id=280]

Marta Teodorowska

Scroll to Top
Scroll to Top