Najlepsze sklepy w modzie

14 października podczas II Kongresu Mody wręczono nagrody w konkursie Retail Marketing Awards na najlepsze sklepy w branży mody.

Pierwsze miejsce w konkursie zajęła sieć handlowa Bialcon. Drugie miejsce przyznano ex aequo: sieci Intersport i salonowi Molton zlokalizowanemu w Sadybie Best Mall, a trzecie salonowi Camel Active mieszczącemu się w Bonarce City Center w Krakowie. Laureat głównej nagrody otrzymał czek o wartości 6 tys. zł na audyt sklepu od agencji consultingowej MarekBorowinski.com oraz notebooka ufundowanego przez InsERT – producenta zintegrowanego systemu ERP Navireo, który wspiera m.in. zarządzanie sieciami sprzedaży.

Konkurs Retail Marketing Awards organizowany jest od 2008 roku przez firmę Promedia Jerzy Osika. Celem konkursu jest wyłonienie najlepszych sklepów w Polsce, które stosują nowoczesne narzędzia marketingowe. Pod uwagę brane są takie kryteria, jak: lokalizacja, marka, visual merchandising, klimat sklepu, asortyment, polityka cenowa, promocja zewnętrzna, promocja wewnątrz sklepu, obsługa klienta, programy lojalnościowe.
Uczestnikami konkursu RMA mogą być zarówno niezależne, pojedyncze sklepy, jak i placówki handlowe należące do sieci detalicznych, sklepy firmowe, jednomarkowe jak i te, które oferują produkty kilku marek.

[nggallery id=271]

Scroll to Top
Scroll to Top