Naga prawda o ubezpieczeniach

16 września ruszył kolejny etap kampanii marketingowej ING Życie, mającej na celu promowanie ubezpieczeń na życie. Kampania „Naga prawda o ubezpieczeniach” z udziałem naszych rodzimych gwiazd potrwa do końca października.

ING Życie przygotowało niestandardową akcję marketingową, wykorzystującą przestrzeń publiczną. W największych miastach Polski – Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Rzeszowie, Gdańsku oraz Poznaniu – stanie 200 manekinów. Co 5. z nich będzie koloru pomarańczowego, nawiązując do wyników badań przeprowadzonych w tym roku przez Instytut MillwardBrown SMG/KRC na zlecenie ING Życie, z których wynika, że tylko co 5. Polak posiada ubezpieczenie na życie.

„Naga prawda o ubezpieczeniach” to akcja edukacyjna ING Życie, która ma na celu podniesienie świadomości ubezpieczeniowej Polaków. Wybieramy niestandardową formę, która ma wzbudzić dyskusję” – wyjaśnia Anna Grzelońska, dyrektor ds. komunikacji marketingowej i zarządzania produktami w ING Życie. „95% Polaków uważa się za osoby odpowiedzialne, 80% jest zdania, że odpowiedzialny człowiek powinien być ubezpieczony na życie. Jednocześnie zaledwie co piąta osoba ma taką polisę. Chcemy, by Polacy częściej czuli potrzebę zapewnienia swoim bliskim ochrony ubezpieczeniowej” – dodaje Grzelońska.

Akcja „Naga prawda o ubezpieczeniach” to kampania edukacyjna w formie happeningu. W każdym z miast odbędzie się malowanie manekinów przez artystów plastyków, osoby publiczne oraz gwiazdy ekranu.
Warszawa, 17 września – Grażyna Wolszczak, Cezary Harasimowicz, Edward Lutczyn i Agata Bogacka
Wrocław, 24 września – Katarzyna Herman, Mirosław Antoniewicz
Kraków, 1 października – Agnieszka Maciąg, Małgorzata Bundzewicz
Rzeszów, 8 października – Henryk Sawka, Joanna Jurga
Gdańsk, 15 października – Dorota Zawadzka, Łucja Sokołowska
Poznań, 29 października – Małgorzata Ostrowska-Królikowska, Andrzej Żurek

Wszystkie ozdobione w ten sposób manekiny zostaną zlicytowane 25 listopada 2010 r. podczas 5. edycji aukcji charytatywnej „ziarno SZTUKI – ogród NADZIEI” w Muzeum Narodowym w Warszawie, organizowanej przez fundację psychoonkologii „Ogród Nadziei”. Pieniądze pozyskane z ich sprzedaży przeznaczane zostaną na pomoc dla osób chorych na nowotwory.

W ramach akcji edukacyjnej ING Życie przygotowało również Przewodnik po Ubezpieczeniach, który w prostych słowach opowiada o ubezpieczeniach na życie i przybliża najczęściej używane definicje. Przewodnik będzie dodany do ogólnopolskiego wydania Gazety Wyborczej 11 października.

[nggallery id=61]

Scroll to Top
Scroll to Top