Naga Kate Moss – pierwszą w historii marki ambasadorką St. Tropez – wideo

Strona główna » Blog » Naga Kate Moss – pierwszą w historii marki ambasadorką St. Tropez – wideo

Naga Kate Moss – pierwszą w historii marki ambasadorką St. Tropez – wideo

Kate Moss, pierwsza ambasadorka marki, nigdy nie jest naga z St. Tropez

St. Tropez, wiodąca i kultowa marka produktów samoopalających i skin finishing ogłasza dziś Kate Moss globalną twarzą marki. Światowej sławy ikona mody i piękna, wnosząc swój unikalny wdzięk i osobowość, staje się pierwszą w historii ambasadorką produktów St. Tropez. „Jestem bardzo podekscytowana współpracą z marką St. Tropez. Ze względu na nietuzinkowość marki i zaufanie do niej, używam jej produktów od początków jej istnienia. Zawsze czuję się bardziej pewna siebie z opalenizną stworzoną dzięki St. Tropez.” – mówi Kate o swojej nowej roli.

Michelle Feeney, Dyrektor Generalna PZ Cussons Beauty, właściciela brandu St. Tropez komentuje: „Jesteśmy absolutnie zachwyceni, że Kate Moss zdecydowała się na współpracę z nami. To tylko potwierdza i przypieczętowuje wysoką jakość naszych produktów. Kate idealnie uosabia propagowany przez markę St. Tropez naturalny glamour i od dawna jest jej fanką. Jako światowa marka kosmetyczna, posiadająca ogromne doświadczenie w produktach samoopalających i skin finishing, St. Tropez jest obecna w 18 krajach, a kobiety od Rio de Janeiro po Los Angeles korzystają z zalet bezpiecznego opalania. Status Kate Moss jako ikony mody jest dla nas bardzo ważny, a liczne kampanie z jej udziałem świadczą o niepodważalnym autorytecie, którym cieszy się wśród kobiet w każdej grupie wiekowej na całym świecie. Kate jest nie tylko piękna, posiada również wyjątkowy charakter. Taka pewność siebie to dla St. Tropez priorytet.”

Marka St. Tropez po raz pierwszy w swojej historii zaprosiła do współpracy ambasadorkę. Perfekcyjna opalenizna, prezentowana przez Kate Moss to slogan kampanii, której klasyczne zdjęcia przywołują klimat lata w stylu glamour. Autorem zdjęć jest światowej sławy fotograf mody i beauty Solve Sundsbo. Fotografie zostały stworzone na potrzeby kampanii informacyjnej w prasie, on-line oraz materiałów POS. Kampania St. Tropez w portalach społecznościowych ma na celu zachęcenie kobiet na całym świecie do tweetowania #OFFTOSTTROPEZ za każdym razem, gdy użyją kosmetyków tej marki dla uzyskania efektu perfekcyjnej opalenizny. Jednocześnie marka St. Tropez podpowie uczestniczkom zabawy, której główną nagrodą będą dwuosobowe wakacje w St. Tropez, jak zachwycić stylem i szykiem niczym z Riwiery Francuskiej.

Nichola Joss, międzynarodowy ekspert marki St. Tropez w kategorii skin finishing, radzi wszystkim fanom mody i urody, którzy pragną posiadać opaleniznę taką jak Kate Moss: „Perfekcyjnie wyglądająca skóra i nieskazitelna opalenizna przeszła do kanonu pielęgnacji, a produkty St. Tropez dzięki swojej niebywałej różnorodności umożliwiają osiągnięcie doskonałych rezultatów w każdej sytuacji przez cały rok, czy to na plaży czy na imprezie. Idealna opalenizna Kate, zaprezentowana na zdjęciach została uzyskana przy użyciu pianki Self Tan Bronzing Mousse marki St. Tropez i rękawicy do jej aplikacji, a puder brązujący St. Tropez Powder Bronzer udoskonalił olśniewający efekt, uwydatniając naturalne kształty ciała modelki.”

St_Tropez_Kate_Moss (2)

St_Tropez_Kate_Moss backstage

2018-03-14T08:14:15+00:00 9 maja 2013|Gwiazdy|

1 komenarz

  1. popaw@wp.pl 09/05/2013 w 10:19 - Odpowiedz

    moda ogłupia ludzi i pozbawia kreatywności pokazuje debilom fałszywy obraz piękna wysysając ogromne pieniądze do i tzw kreatorów , to zwykłe nakręcanie popytu .

Zostaw komentarz