BY PLICH

NADAJ RZECZOM NOWE ŻYCIE – SESJA ZDJĘCIOWA SUE RYDER BY PLICH

Nadaj rzeczom drugie życie – z tym hasłem Fundacja Sue Ryder wraz z merytorycznym wsparciem Atelier PLICH postanowiła pokazać, że sklep charytatywny może być miejscem gdzie można się modnie, a przy tym niedrogo ubrać. W tym celu, dzięki otwartemu umysłowi i wielkiej kreatywności PLICHa, przy udziale Pani Karoliny Kaczyńskiej, powstała sesja Sue Ryder by PLICH.

Przedstawione na zdjęciach stylizacje zostały zestawione z ubrań, które pochodzą ze sklepów charytatywnych Fundacji. Sesja realizowana była na warszawskich ulicach oraz w budynku, gdzie znajduje się Atelier PLICH.

Ideą stojącą za tą inicjatywą jest ukazanie sklepu charytatywnego jako miejsca poszukiwań niepowtarzalnych kreacji. W świecie, gdzie królują kolekcje proponowane przez sieciówki modowe, sklep charytatywny może stać się źródłem dla poszukiwań inspiracji. Inspiracji, które nadają rzeczom nowe życie, a nowemu właścicielowi przynoszą dużo radości.

Przez tą sesję chcemy również pokazać, że ubierając się w sklepie charytatywnym można pomagać innym, jednocześnie samemu czerpiąc z tego wielką frajdę. Bo to właśnie te kilka złotych, za które kupimy dobre ubranie, może pomóc innej osobie w zakupie leków, wesprzeć placówkę pobytu dla seniorów, lub wesprzeć przedszkole dla dzieci z niepełnosprawnościami.

O ATELIER PLICH:

PLICH zadebiutował w wieku 16 lat, kiedy to odbył się jego pierwszy pokaz mody w Hotelu Kasprowym w Zakopanem. W 2002 roku założył markę PLICH, której nazwa wzięła się od pseudonimu projektanta.

Przez jedenaście lat mieszkał i tworzył w Krakowie, a w 2011 zdecydował się przeprowadzić do Warszawy. Zorganizował wiele niezwykłych pokazów mody, m.in. na 43. piętrze będącego jeszcze w budowie wieżowca projektu Daniela Libeskinda w Warszawie czy w Paryżu w ramach akcji „Paryż bez futra”.

Pytany o inspiracje, przyznaje, że dużo czerpie ze swojej życiowej drogi, często nawiązuje też do „klasycznej elegancji”. Ceni sobie szyk i prostotę, ogromną wagę przywiązuje do detali i kunsztu krawieckiego.

Z nostalgią patrzy na minione czasy. Fascynują go lata ’50 i ’60, a także ikony XX wieku. Projektuje zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn. Tworzy kreacje dla osób ceniących indywidualność, delikatność, wyrafinowanie i nowatorstwo – dla ludzi, którzy lubią być zaskakiwani. Jego znakiem rozpoznawczym są także oryginalne torebki z charakterystycznymi pikowaniami.

Scroll to Top
Scroll to Top