Multibranding - jakość i oszczędność czasu - ModaiJa

Multibranding – jakość i oszczędność czasu

Strona główna » Blog » Multibranding – jakość i oszczędność czasu

Multibranding – jakość i oszczędność czasu

Jeden z najnowszych sprzedażowych trendów w branży odzieżowej. Mowa o sklepach multibrandowych, które w Europie Zachodniej stają się popularniejsze niż sklepy monobrandowe, a obecnie podbijają także rynek Polski. Na czym polega ich fenomen ? Co uwarunkowało ich sukces i jakie są ich największe atuty ?

Koniec czerwca to czas wielu promocji szczególnie w sklepach odzieżowych. Przychodząc do nich szukamy odpowiednio dobranego ubrania, które podkreśli nasze walory fizyczne oraz polepszy nasze samopoczucie. Staramy się znaleźć coś co nie obciąży za bardzo naszego budżetu, zapominając jednak, że niższa cena pociąga za sobą zwykle niższą jakość. W Europie coraz częściej alternatywą dla sklepów monobrandowych z ekskluzywną odzieżą są sklepy multibrandowe, w których występuje duże skupienie wielu kolekcji różnych firm na jednej powierzchni. W Polsce wciąż branżą dominującą są sieci sprzedające tylko jedną markę. Zazwyczaj znajdują się one w centrach handlowych, w miejscach gdzie pobyt, ze względu na dużą ilość sklepów i ludzi, niejednokrotnie bywa dla nas wyczerpujący.

Powoli polski rynek odzieżowy zmierza ku zachodnim trendom i pojawiło się kilka sklepów standardów europejskich, reprezentujących kilka lub kilkanaście marek. Okazało się, że cieszą się one znacznie większym zainteresowaniem niż dotychczasowe sklepy. „Odkąd wprowadziliśmy działalność multibrandingową, nasza sprzedaż znacząco wzrosła” – mówi Karolina Stroińska, menager salonów Gomez z Poznania. Klient zyskuje możliwość znalezienia w jednym miejscu produktów różnych światowych marek, co ułatwia dobór poszczególnych elementów do tworzenia własnego stylu. Często sklepy tego typu posiadają także sklep internetowy, który umożliwia klientom podgląd aktualnego asortymentu i ułatwia decyzję o zakupie przez internet lub osobistą przymiarkę w sklepie. Wszystkie te cechy przekładają się na sukces sklepów multibrandowych i wskazuje na to, że w najbliższym czasie spodziewać się możemy wzrostu salonów mody oferujących odzież wielu ekskluzywnych marek. Dla nas klientów będzie to znaczne ułatwienie – pozwoli to na dobór pełnego stroju praktycznie od stóp do głów, z czego zadowolone będą z pewnością Panie, a także pozwoli to ograniczyć straty czasu i energii na wielogodzinne poszukiwania w wielu sklepach, co przypadnie do gustu niejednemu Panu.

2018-03-14T10:59:26+00:00 29 czerwca 2011|Styl|