Cannes Shopping Festival

MUA na Cannes Shopping Festival

21 kwietnia podczas Cannes Shopping Festival odbędzie się pokaz Boro & Marc – marki produkującej odzież, m.in. ekologiczne futra, T-shirt, wieczorowe suknie oraz jej partnera MUA.UNIQUE HANDAME JEWELLERY – unikatowej biżuterii na zamówienie.

Wyjątkowy pokaz Boro & Marc i MUA odbędzie się w Palais des Festival, podczas którego marki pokażą jak łączyć futra i biżuterią nie tylko z wieczorowymi sukniami, ale również z T-shirtami. Na wybiegu zobaczymy linie Basic Boro & Marc połączoną z wieczorowymi kreacjami inspirowanymi dawnymi festiwalami filmowymi w Cannes oraz nową linię bielizny Boro & Marc Underwear, która w limitowanej sprzedaży pojawi się pod koniec maja w Polsce i w innych krajach na świecie.MUA przedstawi premierę swoich dwóch kolekcji – Waiting for tonight oraz True Romans – luksusowej linii biżuterii w całości stworzonej z kryształków Swarovskiego. Wszystko to podczas jednego show.

Boro & Marc to nowa, polska marka, której kreatorami są Patryk Boro lat 21 – młody reżyser filmowy i producent pokazów mody, oraz Zosia Marciniak – niespełna 17 letnia bloggerka. Marka istnieje na polskim rynku od końca zeszłego roku, a już może pochwalić się wieloma sukcesami na rynku międzynarodowym. Swoje kreacje dostarcza do taki krajów jak USA, Włochy, Niemcy, Wielka Brytania, Maroko, jak również do kilku krajów Ameryki Południowej. Ekologiczne futra, suknie, t-shity, czy też akcesoria zaskarbiły sobie uznanie wielu gwiazd, m.in.: Rachel Zoe, Izabella Miko, Luxuria Astaroth oraz Justyna Steczkowska, która nosiła kreacje marki podczas niezwykłej sesji zdjęciowej niemieckiej fotograf Jil La Monaca.

Biżuteria MUA to również młoda marka, która przebojem podbija serca ludzi z branży modowej. MUA tworzy przede wszystkim biżuterię na indywidualne zamówienie, czyli UNIQUE, ale w jej ofercie można także znaleźć regularne kolekcje – CHIC, m.in. Waiting for tonight i True Romance – w całości stworzonych z kryształków Swarovskiego.

Marka MUA skierowana jest do pewnych siebie i swoich wartości kobiet sukcesu, idących odważnym krokiem oraz z wielką pasją przez życie. Grupa docelowa to kobieta 30+. Marce MUA zaufały polskie gwiazdy, takie jak Małgorzata Kożuchowska, Anna Czartoryska – Niemczycka, Agnieszka Popielewicz oraz Ewa Wojciechowska.

Patronat nad Cannes Shopping Festival ma nasz serwis ModaiJa.

Boro & Marc futro

MUA_280314-4908a

zdjecie

Scroll to Top
Scroll to Top