Monogram WITTCHEN

Główne skrzypce jesiennej kolekcji marki WITTCHEN zagra linia Signature – klasyczne skórzane torby z miękkiej cielęcej skóry oznakowane monogramem WITTCHEN. Monogram w naturalny sposób stał się przewodnim motywem jesiennej kampanii.

Sesja po raz pierwszy od kilku sezonów odbyła się w studio. – Chcieliśmy zwrócić maksymalną uwagę widza na produkt, a dokładnie na linię Signature. Dlatego zrezygnowaliśmy z ekskluzywnych wnętrz i dużej scenografii. – mówi Gosia Growińska, manager ds. wizerunku marek grupy WITTCHEN. – Kreację wizerunku w tym sezonie skupiliśmy na Monogramie WITTCHEN.

W skład monogramu wchodzą wszystkie cztery elementy logotypu marki: herb z inicjałami Jędrzeja Rafała Wittchen (założyciela i prezesa firmy), broniące go lwy, korona oraz „W” symbolizujące pierwszą literę nazwy firmy. Stanowi on tło całej jesiennej kampanii marki WITTCHEN.

Za obiektywem aparatu stanął Robert Wolański, z którym marka współpracuje przy wszystkich swoich kampaniach. Stylizacją zajęła się Anna Męczyńska. Za kreacje i koncepcje sesji odpowiada Gosia Growińska – manager ds. wizerunku marek grupy WITTCHEN.

[nggallery id=3367]

Foto: Robert Wolański
Stylistka: Anna Męczyńska
Asystentka Stylistki: Ewa Pałdyna
Makijaż: Joanna Bernacka
Fryzura: Emil Zed
Pomysł i kreacja sesji: Gosia Growińska
Olivka / Modelplus
Peter / Kult Model Agency

Scroll to Top
Scroll to Top