Lista Życzeń

Moja Lista Życzeń w kampanii Springfield

Springfield kończy obchody swojego 25-lecia interaktywną, pełną niespodzianek kampanią Świąteczną skierowaną do odbiorców na całym świecie. Akcja „Moja Lista Życzeń“ nadaje kampanii dynamiki.

Springfield prowadzi ją na portalach społecznościowych. Inspiracją jest świąteczne odliczanie, natomiast celem jest wejście w interakcję z ludźmi na całym świecie, poprzez wykorzystanie społecznościowych narzędzi medialnych. To odzwierciedla ducha i styl komunikacji marki. Cała kampania ma zachęcić konsumentów do osobistego zaangażowania, wspólnej zabawy i rozprzestrzenienia świątecznych życzeń na cały świat.

„Chcieliśmy zakończyć obchody 25-lecia marki łącząc się z konsumentami, na całym świecie, tu i teraz, życząc sobie nawzajem „wszystkiego najlepszego“na święta i nowy rok, za pomocą wiadomości tekstowych i zdjęć z telefonu. To taka pocztówka świąteczna naszych czasów“ – deklaruje Alexandra Franco , dyrektor marketingu marki Springfield.

Twitter jest główną platformą, gdzie Springfield udostępnia codziennie 25 filmów z życzeniami. Tu właśnie konsumenci mogą współdziałać i dzielić się swoją listą życzeń. ” Tweet życzenie ” z tagiem # mywhislistspringfield – Każdy tweet z tym tagiem zostanie wysłany w czasie rzeczywistym do globalnej listy życzeń na Facebooku. Tweety te automatycznie otrzymują kupon na prezent i wszyscy ci, którzy zaczynają śledzić profil marki na twitterze w tym sezonie otrzymają dodatkowy kupon na zakupy online.

Facebook Springfield‘a pokazuje nie tylko wszystkie życzenia, które użytkownicy udostępniania na Twitterze. Marka równolegle udostępnia na swoim profilu codziennie o 19:00 czasu Hiszpańskiego cykl: „Moja lista życzeń- TV“ czyli 25 sekundowe filmiki z  pomysłami na świąteczne upominki. W ten sposób celebruje świąteczne odliczanie do Bożego Narodzenia.

Jak Boże Narodzenie to przedświąteczna zakupowa gorączka! Springfield aktywuje system kuponów. By otrzymać taki kupon rabatowy wystarczy przyjść do sklepu Springfield i oznaczyć się poprzez aplikację Foursquare.

Kampania trwa do 25 grudnia
Podziel się życzeniami !

Man&Woman

MAN1

MAN2

WOMAN1

WOMAN2

Scroll to Top
Scroll to Top