MohitoSummerNights_9

Mohito Summer Nights. Nowy lookbook Mohito z propozycjami stylizacji na lato

Rozpalony, przesycony zmysłową atmosferą klimat Los Angeles stanowi kwintesencję wakacji spędzanych w duchu glamour. Ta właśnie ta pociągająca i pełna żaru sceneria zainspirowała projektantów Mohito do stworzenia kolekcji, która za cel stawia sobie podkreślenie zmysłowej strony kobiecej natury – zarówno w trakcie dnia, jak i niekończących się letnich nocy.

Tworząc kolekcję na lato, projektanci Mohito wyróżnili cztery najmocniejsze trendy: Marine, Fluo Modern, Soft Military i Romantic Boho. Każdy z nich nawiązuje do osobnej estetyki, a jednocześnie stanowi odzwierciedlenie modowych kierunków wyznaczanych na wybiegach w Nowym Jorku, Londynie, Paryżu i Mediolanie.

Marine – najbardziej klasyczna z zaprezentowanych propozycji – bazuje na połączeniu bieli, granatu i czerwieni z ponadczasowym motywem marynarskich pasków. Szyk nadmorskiego kurortu miesza się tu z wakacyjną radością w duchu pin-up girls wyrażoną poprzez bluzki z falbankami, krótkie szorty z wysokim stanem, okulary z kolorowymi oprawkami oraz obowiązkowo wysokie szpilki.

Punkt wyjścia do stworzenia linii Fluo Modern stanowiła z kolei euforyczna feeria letnich barw.

Płomienną pomarańczę i rześką limonkę przełamują czarno-białe pasy oraz lustrzane dodatki: sandały na stabilnym słupku oraz okulary o kocim kształcie.

Choć estetyka militarna powraca zwykle w okresie jesienno-zimowym, to też doskonale sprawdza się w letniej odsłonie. Trend Soft Military łączy w sobie odcień khaki i ciemny denim, a w detalach skupia się na seksownych wiązaniach i subtelnie prześwitujących koronkach. Nonszalanckim stylizacjom posmaku glamour dodają sandałki na szpilce oraz biżuteria w złotym kolorze.

W letniej kolekcji Mohito nie mogło zabraknąć również miejsca na romantyzm we współczesnym wydaniu, który znajduje swoje odbicie w propozycjach z linii Romantic Boho. Koronki, motywy kwiatowe i jasny, jakby wypłowiały w promieniach słońca, jeans idealnie sprawdzą się zarówno podczas festiwalu muzycznego, jak i całonocnej randki w plenerze.

Nową kolekcję Mohito promuje lookbook autorstwa Marcina Hryniewicza z Olą Kowal (Szindy) oraz Edytą Zając. Większość modeli widocznych na zdjęciach jest już dostępna w sprzedaży w salonach stacjonarnych oraz sklepie online mohito.com Pozostałe pojawią się na przestrzeni najbliższych tygodni.

[fusion_builder_container hundred_percent=”yes” overflow=”visible”][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”]

Sesja zdjęciowa
Zdjęcia: Marcin Hryniewicz
Modelki: Edyta Zając, Ola Kowal
Stylizacje: Arleta Żak
Makijaż: Anna Stykała
Włosy: Michał Bielecki
Art Directing: Robert Machałek
Brand Manager Mohito: Robert Machałek[/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]

Scroll to Top
Scroll to Top