fashion fair

Moda z całego świata na targach w Poznaniu

Ubrania, buty i dodatki od ponad 400 firm i marek z 18 krajów wypełnią hale poznańskich targów. Impreza, trwająca od 25 do 27 lutego, jest zapowiedzią tego, jak będą ubrani Europejczycy w latach 2015-2016. Jest to unikalna okazja dla przedsiębiorców na zamówienie najmodniejszych kolekcji, które pomogą im wygrać walkę o klienta z innymi sklepami.

Polscy i zagraniczni przedsiębiorcy z branży fashion z różnych części świata przyjeżdżają pod koniec lutego na Targi Mody Poznań w poszukiwaniu towaru, który zaskoczy ich klientów i pomoże wyróżnić się na tle konkurencji: – Na ekspozycji znajduje się pełny przekrój marek: są tu zarówno firmy znane przez wszystkich miłośników mody, jak i młode brandy, o których z całą pewnością będzie jeszcze głośno. Podczas bieżącej edycji gościmy na targach marki 18 krajów m.in. z: Hiszpanii, Włoch, Portugalii, Wielkiej Brytanii, Grecji, Danii czy Niemiec. Wystawcy Targów Mody Poznań oferują odzież, obuwie, galanterię, dodatki odzieżowe oraz biżuterię – wyjaśnia Edyta Bonin-Kanikowska, dyrektor Targów Mody Poznań.

Polska = wysoka jakość

Co ciekawe, międzynarodowy charakter imprezy korzystnie wpływa na zainteresowanie rodzimymi firmami. Według danych organizatorów, z każdym kolejnym rokiem rośnie liczba handlowców, którzy chcą wprowadzić do swoich sklepów i showroomów kolekcje polskich producentów. Od ubiegłego roku proces poszukiwania sprawdzonego dostawcy jest jeszcze prostszy dzięki programowi „Polska Moda”, który wyróżnia firmy w 100% produkujące w kraju, których produkty charakteryzuje oryginalne wzornictwo i idąca z nim w parze wysoka jakość. Osoby zwiedzające Targi Mody Poznań będą miały okazję zapoznać się z kolekcjami wszystkich uczestników projektu. Stoiska firm wyróżnionych znakiem „Polska Moda” są zaznaczone na mapie ekspozycji. Listę polecanych marek można sprawdzić też na stronie programu: www.polskamoda.pl, gdzie znajduje się również spis sklepów, w których klienci mogą kupić modę z polską metką.

Aleja Młodych Projektantów

Moda, jak każda inna kreatywna dziedzina życia, potrzebuje odważnego i bezkompromisowego podejścia, aby móc się rozwijać. Zwiedzający targi będą mogli poczuć powiew rewolucyjnych rozwiązań w pawilonie nr 8 w Alei YOUNG FASHION FOR SALE, gdzie młodzi, zdolni i zdeterminowani projektanci będą przekonywać do swoich interpretacji najnowszych trendów. Designerzy biorący udział w projekcie to:

  • Aleksandra Kmiecik – w swoich kolekcjach bazuje na trzech kluczowych wartościach: prostocie, geometrii i wygodzie. Projektantka stosuje rozmaite cięcia konstrukcyjne, które nadają jej ubraniom charakterystyczny tylko dla niej szlif. Znakiem rozpoznawczym marki są również rzucające się w oczy kontrastujące kolory.

  • Place for Dress – nowoczesna, internetowa marka odzieżowa, która jest adresowana do młodych kobiet. Pozwala ona bawić się swoim wizerunkiem kreując własny, unikalny styl. Brand uzupełnia dostępną na rynku ofertę odzieży damskiej o wieczorowe oraz koktajlowe suknie i komplety o krojach dedykowanych wyłącznie młodym kobietom.

  • OYCAbiżuteria dedykowana klientkom ceniącym swój własny styl i elegancję. Jest jednocześnie biżuterią uniwersalną – dla businesswoman, mam i nastolatek, dla kobiet aktywnych i tych w sile wieku, na różne okazje i do wielu stylizacji. Specjalnością marki OYCA jest także biżuteria XXL dla kobiet noszących rozmiary plus size.

  • Brain Wash Clothing – marka odzieży fullprintowej ze świeżym podejściem do casualowego looku. Produkty brandu mają, przy zachowaniu wygody, urozmaicać stylizacje, szokować, przyciągać wzrok oraz dodawać koloru do codziennego ubrania.

  • TRESSOREprzykuwające uwagę wzory, niebanalne fasony i szlachetne włoskie tkaniny – to cechy charakterystyczne marki. TRESSORE tworzy ubrania, które są wypadkową pragnień klientek i fantazji projektantów.

  • BAJAGA STUDIO – w ofercie marki znajdują się bawełniane torebki na zakupy, eleganckie torby skórzane oraz kolorowe torby z autorskimi nadrukami.  Produkty są w 100% autorskie, polskiej produkcji i doskonałej jakości. BAJAGA STUDIO oprócz własnych projektów podejmuje się również realizacji indywidualnych zamówień.

  • Mapepina – kolekcje dedykowane kobietom aktywnym, które z sukcesem łączą życie rodzinne z zawodowym. Ubrania szyte są głównie z bawełny, miękkiej i przyjemnej w noszeniu. Mają doskonałą jakość i prosty, minimalistyczny krój, dzięki czemu dobrze się prezentują, dając poczucie maksymalnego komfortu.

  • MANY MORNINGS – skarpetki MANY MORNINGS to niebanalny dodatek do energetycznych stylizacji. Marka powstała i działa w Aleksandrowie Łódzkim, polskim “Skarpetkowie”, miejscu gdzie od ponad 100 lat wytwarzane są skarpetki. Pragnienie ekscytujących wzorów i najświeższych kolorów to fundamenty firmy.

  • WOODED – w ofercie marki znajdują się oryginalne drewniane muchy. Ciekawy look gwarantowany! Naturalny surowiec oraz ręczna obróbka sprawiają, że każdy produkt, nawet przypisany do jednego modelu, różni się od pozostałych.

  • Now Me – projektantka zajmuje się tworzeniem oryginalnej odzieży dla dzieci i kobiet, które cenią wygodę i wysoką jakość materiałów połączoną z niebanalną i estetyczną formą. 

  • EKO EGOmarka „córka” Odzieżowego Pola dla kobiet ceniących zarówno wygląd produktu, jak i jego jakość i pochodzenie. Kolekcje szyte są z lnu i jedwabiu – jednych z najzdrowszych i najtrwalszych tkanin.

  • Marthumuchy marthu to niebanalny sposób na wyrażenie siebie. Każdy egzemplarz wykonywany jest z ogromną pasją i zaangażowaniem. Tworze pojedyncze egzemplarze co sprawia, że klienci mogą mieć jedyną w swoim rodzaju, niepowtarzalną muchę lub poszetkę.

  • SJOFNEelegancka i wyrafinowana marka bielizny przeznaczona dla  kobiet, które pragną czuć się atrakcyjnie i wyjątkowo, a także dla mężczyzn, którzy cenią estetykę i wygodę. W ofercie znajdują się peniuary, koszulki, szlafroki, szorty, stringi, i spodnie szyte w limitowanych seriach.

  • DeVu – firma zajmuje się projektowaniem i szyciem wyjątkowych kolekcji, które odbiegają od form widzianych na co dzień. Do wykorzystywanych materiałów należą włoskie koronki, jedwabie i tiule najwyższej jakości. Marka oferuje kreacje dla kobiet i dzieci w różnym wieku.

  • Caramella Moda – wyznacznikiem marki jest styl „sportowa elegancja”, w którym każda kobieta poczuję się atrakcyjnie, wyjątkowo a zarazem bardzo stylowo. Flagowym produktem firmy są indywidualne projekty nadruków.

  • Rozwadowska Bags – marka tworzy indywidualne torby i akcesoria skórzane dostosowane do wymagań klientów. Osoby wybierające Rozwadowska Bags mają wpływ m.in. na wybór skóry, kolor, faktury czy gramatury w ramach dostępnych autorskich modeli toreb.

  • Thomas Waxx – polska marka stawiająca na eleganckie wzornictwo z nutą indywidualizmu i męskiej siły. Koszule stworzone dla mężczyzn lubiących wyróżniać się zarówno podczas spotkań biznesowych jak i w życiu codziennym, ceniących idealne skrojenie oraz wysmakowany i nowoczesny design.

Szkolenia, dzięki którym zwiększysz sprzedaż

Podczas targów organizowane są spotkania z marketingowcami, którzy doradzają zgromadzonej publiczności, gdzie szukać szans na przebicie się ze swoją ofertą w świecie mody. Szkolenia kierujemy do właścicieli sklepów, specjalistów ds. promocji oraz ekspedientów. Eventy mają formę energicznych prezentacji, gdzie omawiana jest wyłącznie praktyczna wiedza na konkretnych przykładach. W przestrzeniach wykładowych (tzw. Speakers’ Corner) zostaną poruszone m.in. takie tematy jak:

najnowsze trendy w urządzaniu sklepu i visual merchandisingu;

– e-commerce dla początkujących, czyli jak dobrze wystartować ze sprzedażą w Internecie;

tworzenie skutecznego sklepu internetowego;

– efektywna promocja sklepu przy ulicy

i wiele innych!

Wszystkie szkolenia dla uczestników targów są bezpłatne. Ważnym punktem programu imprezy jest również Wzorcowy Sklep Polskiej Mody, zlokalizowany w pawilonie nr 7, gdzie dr Marek Borowiński pokaże w jaki sposób należy eksponować towar, aby klient znalazł jak najwięcej interesujących go produktów.

Trendy prosto z wybiegu!

Będąc na targach nie można przegapić otwartych pokazów mody organizowanych w Alei Lipowej. Modelki zaprezentują fasony, kolory i materiały najmodniejsze w dwóch najbliższych sezonach. Wydarzeniem specjalnym targów będzie wieczorny pokaz projektantki Agnieszki Światły
oraz
uczestników projektu „Polska Moda” odbywający się 25 lutego podczas Wieczoru Branżowego (wstęp dla gości po okazaniu zaproszeń).

PROGRAM WYDARZEŃ:

25 lutego 2015, środa

1030 – 1615

10.30.- 11.15 „Salon, który sprzedaje” – prowadzenie dr Marek Borowiński

Miejsce: Speakers Corner – pawilon 7

12.30 – 12.45; 13.30 – 13.45; 14.30 – 14.45 „Najnowsze trendy w urządzaniu sklepu i visual merchandisingu”

Miejsce: Przestrzeń wzorcowego sklepu Polskiej Mody – pawilon 7

15.30 – 16.15 Dlaczego klient z e-maską patrzy inaczej na salon mody? Psychologiczne aspekty zachowań nowego typu klienta w rzeczywistym sklepie. – prowadzenie dr Marek Borowiński

Miejsce: Speakers Corner – pawilon 7

1200 – 1445Forum Handlu w Internecie

12.00 – 12.45 e-commerce dla poczatkujących, czyli jak dobrze wystartować ze sprzedażą w internecie

12.45 – 13.30 Jak stworzyć skuteczny sklep internetowy?

13.30 – 14.15 Efektywny e-marketing

14.15 – 14.45 Jak zwiększyć sprzedaż w internecie – panel dyskusyjny

Organizator: wydawca kwartalników branżowych Promedia oraz MTP

Prowadzący: Jerzy Osika
Więcej informacji na
www.promedia.biz.pl

Miejsce: Speakers Corner – pawilon 7

1200 Pokaz handlowy – kolekcje wystawców TARGÓW MODY POZNAŃ

Organizator: OUR PASSION oraz MTP

Miejsce: Wybieg – Aleja Lipowa

1300 Pokaz prac studentów z Pracowni Projektowania Ubioru. Wydział Architektury Wnętrz i Scenografii, Uniwersytet Artystyczny w Poznaniu

Opieka artystyczna: dr hab. Anna Korytowska prof. ndzw UAP, mgr Ewa Mróz as.

Pokaz kolekcji autorskich YOUNG FASHION FOR SALE

Organizator: OUR PASSION oraz MTP

Miejsce: Wybieg – Aleja Lipowa

1400

Pokaz kolekcji autorskich YOUNG FASHION FOR SALE

Organizator: OUR PASSION oraz MTP

Miejsce: Wybieg – Aleja Lipowa

1500Pokaz kolekcji obuwia męskiego „Moje Rzymskie Wakacje” Hubert Lutnik- student Uniwersytetu Technologiczno-Humanistycznego w Radomiu

Pokaz autorskiej kolekcji ubioru „2xF czyli i Forma i Funkcja”

dr hab. Hanna Wojdała-Markowska prof ndzw. Uniwersytetu Technologiczno-Humanistycznego w Radomiu

Organizator: OUR PASSION oraz MTP

Miejsce: Wybieg – Aleja Lipowa

1800– 100WIECZÓR BRANŻOWY TARGÓW MODY POZNAŃ – wstęp za zaproszeniami

POKAZ KOLEKCJI AUTORSKIEJ AGNIESZKI ŚWIATŁY

GALA ZŁOTEGO MEDALU MTP

GALA POLSKIEJ MODY

Organizator: OUR PASSION oraz MTP

Miejsce: Pawilon 15, Sala Ziemi

26 lutego 2015, czwartek

1030 – 1530

10.30.- 11.15 Salon, który sprzedaje. – prowadzenie dr Marek Borowiński

Miejsce: Speakers Corner – pawilon 7

12.30 – 12.45; 13.30 – 13.45; 14.30 – 14.45 „Najnowsze trendy w urządzaniu sklepu i visual merchandisingu”

Miejsce: Przestrzeń wzorcowego sklepu Polskiej Mody – pawilon 7

15.00 – 15.30 Jak skutecznie promować sklep przy ulicy, aby sprzedawał? – prowadzenie dr Marek Borowiński

Miejsce: Speakers Corner – pawilon 7

1200 – 1445Forum Handlu w Internecie

12.00-12.45 Jak zdobyć zaufanie klienta w sklepie internetowym?

12.45-13.30 Przewaga konkurencyjna dzięki logistyce

13.30-14.15 Jak zintegrować sklep tradycyjny z internetowym?

14.15-14.45 Panel dyskusyjny – trendy w e-commerce

Organizator: wydawca kwartalników branżowych Promedia oraz MTP

Prowadzący: Jerzy Osika
Więcej informacji na
www.promedia.biz.pl

Miejsce: Speakers Corner – pawilon 7

1200 Pokaz handlowy – kolekcje wystawców TARGÓW MODY POZNAŃ

Organizator: OUR PASSION oraz MTP

Miejsce: Wybieg – Aleja Lipowa

1300 Pokaz prac studentów z Pracowni Projektowania Ubioru. Wydział Architektury Wnętrz i Scenografii, Uniwersytet Artystyczny w Poznaniu

Opieka artystyczna: dr hab. Anna Korytowska prof. ndzw UAP, mgr Ewa Mróz as.

Pokaz kolekcji autorskich YOUNG FASHION FOR SALE

Organizator: OUR PASSION oraz MTP

Miejsce: Wybieg – Aleja Lipowa

1400

Pokaz kolekcji autorskich YOUNG FASHION FOR SALE

Organizator: OUR PASSION oraz MTP

Miejsce: Wybieg – Aleja Lipowa

1500Pokaz kolekcji autorskiej Klaudii Kasińskiej studentki Uniwersytetu Technologiczno-Humanistycznego w Radomiu

Opieka artystyczna dr hab. Hanna Wojdała-Markowska prof. ndzw. UTH Radom

Organizator: MTP oraz OUR PASSION

Miejsce: Wybieg – Aleja Lipowa

1630-1900Spotkanie Branży Skórzanej

Organizator: Ogólnopolska Izba Branży Skórzanej w Radomiu

Miejsce: Pawilon 7, Sala 1C

27 lutego 2015, piątek

1100POKAZ FINAŁOWY – KOLEKCJE WYSTAWCÓW TARGÓW MODY POZNAŃ

Organizator: OUR PASSION oraz MTP

Miejsce: Wybieg – Aleja Lipowa

1200

POKAZ FINAŁOWY KOLEKCJI AUTORSKICH YOUNG FASHION FOR SALE

Organizator: OUR PASSION oraz MTP

Miejsce: Wybieg – Aleja Lipowa

Scroll to Top
Scroll to Top