Moda vintage wzbogaca ubogich

Organizacja Oxfam rozpoczęłą promocję pierwszego w Wielkiej Brytanii internetowego sklepu dobroczynnego Vintage. Na jego asortyment składają się m.in. ubrania i akcesoria z poprzednich dekad, które trafiły tu dzięki darczyńcom. Zyski z ich sprzedaży pokrywają koszty finansowania projektów organizacji, której statutowym celem jest walka z ubóstwem.

Bohaterami reklam prasowych i trzech spotów są „ubrania z przeszłością”. Styl, w jakim przygotowano te kreacje, nawiązuje nie tylko do mody lat 40, 50 i 60, ale także do ówczesnej rzeczywistości (podróże przez Atlantyk na pokładach liniowców), wydarzeń historycznych (koronacja Elżbiety II) czy ikon mody (modelka Twiggy). Wysmakowane i pięknie sfotografowane reklamy koncentrują się na przeszłości i opowiadają o jakimś szczególnym momencie z życia ich posiadaczek.

Koncept kampanii wykorzystuje ideę mody vintage, podkreślającej długowieczność i ponadczasowość niektórych przedmiotów, ich nieprzemijający szyk, elegancję i oryginalność. Świadczy o tym hasło akcji „To be continued…” („Ciąg dalszy nastąpi…”), które zwraca uwagę odbiorców na możliwość podarowania wiekowym ubraniom „drugiego życia”.

źródło:kampaniespoleczne.pl

Scroll to Top
Scroll to Top