MODA NA SOCIAL MEDIA

24 kwietnia na Uniwersytecie Warszawskim odbyła się konferencja MODA 2.0. Tematem spotkania była promocja marek modowych w dobie mediów społecznościowych. Zaproszeni goście próbowali odpowiedzieć na pytanie jaki potencjał kryje w sobie internet i w jaki sposób mogą go wykorzystać dziennikarze i pijarowcy. Zaprezentowany został także owoc semestralnej pracy KDiPRM- e-kwartalnik MODA.KN.

W Starym Buwie zgromadziło się kilkadziesiąt osób. Spotkanie rozpoczął prof. Włodzimierz Gogołek z Uniwersytetu Warszawskiego, który przybliżył gościom nowoczesne narzędzia umożliwiające badanie i wykorzystywanie zasobów sieci do celów marketingowych. Następnie głos zabrali Michał Juda i Jasiek Stasz. Założyciele platformy Showroom, pokazali w jaki sposób projektanci kontaktują się ze społecznościami internetowymi. Opowiedzieli też swojej drodze do sukcesu, czyli o tym, jak aplikację na facebooku przekształcić w prężnie działającą firmę. Głodni wiedzy mogli zadać prelegentom dodatkowe pytania, a na wszystkich czekał wyjątkowy poczęstunek.

Konferencja zorganizowana przez Koło Naukowe Dziennikarstwa i PR Mody była częścią międzynarodowego projektu badawczego studentów Uniwersytetu Warszawskiego i Fashion Institute of Technology z Nowego Jorku. O jego wynikach można przeczytać w e-kwartalniku MODA.KN, którego launch miał miejsce podczas spotkania. Oprócz zebranych referatów na temat strategii i teorii promocji mody w web 2.0, publikacja zawiera m.in. wywiady z Kasią Sokołowską i szefem polskiego Fashion Weeka Jackiem Kłakiem. Materiał dostępny jest za darmo pod adresem http://www.id.uw.edu.pl/zasoby/Moda2.0.pdf.

modowe babeczki
modowe babeczki
okładka moda.kn
okładka moda.kn
ZOBACZ RÓWNIEŻ:

Dodaj komentarz (prosimy nie podawać adresu witryny internetowej - komentarz nie zostanie wówczas opublikowany)