Miu Miu L’Eau Rosée

Miu Miu L’Eau Rosée

Dziewczyna Miu Miu może się wydawać zagubiona w myślach, ale tak naprawdę nie jest zagubiona. Jak w języku znanego filmu, w którym bohaterka opuszcza lekcje dla przejażdżki lub przejażdżkę dla randki albo randkę dla lekcji – dziewczyna Miu Miu odrzuca jedne arbitralnie narzucane zasady dla innych. Lekceważy rytuały i woli niepewny skutek z powodu przypływu silnych emocji, jakie odczuwa, kiedy podejmuje decyzję w oparciu wyłącznie o zachciankę. Rozumie powiedzenie „Dziewczyny chcą się dobrze bawić” i identyfikuje się z tym.

Jej codzienny zapach emanuje nowoczesną energią. Miu Miu zawsze zarazem wykorzystywała i kontestowała konwenanse, z których pochodzą jej idylliczne formy. Każdy nowy zapach przypomina nam, że prawdziwa kompleksowość i sprzeczności kobiecej natury są równie romantyczne jak stary świat i kinematograficzne archetypy.

Spójny z atmosferą introspekcji, jakie widzieliśmy w ostatnich kolekcjach, Miu Miu prezentuje w zapachu L’Eau Rosée Eau de Toilette nowe ujęcie swoich pierwszych zapachów: Miu Miu Eau de Parfum i Miu Miu L’Eau Bleue. Zapach stworzyła Daniela Andrier. Kompozycję łagodnych kwiatów tworzą konwalia majowa i pączki czarnej porzeczki, ciasno otulone nutami wyrafinowanego piżma. Jak sugeruje nazwa, L’Eau Rosée to zapach żywy i świeży niczym rosa. Otwiera nowy olfaktoryczny rozdział, który zachowuje wierność młodzieńczej, lecz bogatej historii Miu Miu.

Flakon L’Eau Rosée zamienia i przeinacza schemat kolorów swoich poprzedników, zachowując interpretację twardego szkła i miękkiego matelassé, które wizualizują sprzeczności tkwiące w każdym zapachu. Bezbarwny, przejrzysty flakon unowocześnia legendarny kształt, nawiązując do bardziej klasycznego naczynia wód kolońskich. Szkło stało się przeźroczyste, aby ukazywać różowy płyn zapachu, kołnierz przybrał barwę granatową, a korek zwieńczony został matowym kremowym dyskiem.

 W filmie reklamowym nowego zapachu udział wzięły muza Miu Miu – Stacy Martin i modelka Sijia Kang. Autorem scenariusza i reżyserem jest Rebecca Zlotowski (Planetarium, Grand Central), która zgłębia fenomen eskapizmu, ekscesu i ekstazy dziewczyn, które dobrze się bawią.

Stacy, znudzona ćwiczeniami baletowymi, zauważa kociaka, który gramoli się na parapecie. Jego ruchy są beztroskie, wyrażają chęć poznawania świata i pragnienie przygody. Zainspirowana tym Stacy ucieka z zajęć i spotyka Sijię czekającą na zewnątrz. Kiedy dziewczyny mkną ulicami Paryża w niebieskim kabriolecie, Stacy wyciąga z torby bardziej odpowiednie ubrania i znajduje … pasażera na gapę. Dziewczyny wraz z kociakiem wsiadają na pokład jachtu na Francuskiej Riwierze i dzień zamienia się w zmierzch. Docierają do przecudnej willi, gdzie odbywa się impreza i grupa przyjaciół czeka na honorowych gości.

Zdjęcia reklamowe dla prasy wykonał fotograf Alasdair McLellan, który zilustrował te dwie dziewczyny spędzające najwspanialszy dzień z przyjaciółmi.

Ceny:

Miu miu edt rosee 30 ml …………………………………………………………………………………………………………229,00

Miu miu edt rosee 50 ml …………………………………………………………………………………………………………325,00

Miu miu edt rosee 100 ml…………………………………………………………………………………………………………435,00

Zapach dostępny w perfumeriach Sephora.

* Sprzedawca detaliczny ma pełną swobodę w kształtowaniu swojej polityki cenowej.

 

Scroll to Top
Scroll to Top