Milion Fanów TALLY WEIJL!

W ciągu najbliższych dwóch tygodni międzynarodowa firma odzieżowa TALLY WEiJL osiągnie próg miliona fanów na portalu Facebook. Aby uczcić ten bezprecedensowy wynik TALLY WEiJL rozpoczyna konkurs, w którym wygraną jest wyjazd all-inclusive dla zwycięzcy oraz dwójki jego/jej przyjaciół do Paryża.

Wynik ten firma osiągnęła w ciągu zaledwie czterech lat. Wirtualna podróż rozpoczęła się w 2008 roku, a dzisiaj posty pojawiają się parę razy dziennie siedem dni w tygodniu. Głównym celem twórców było przyjęcie formy przyjacielskiej rozmowy miedzy użytkownikami, a ich najlepszą przyjaciółką i wzorem do naśladowania TALLY. „Taki wynik w ciągu czterech lat to sukces dający nam możliwość bycia jeszcze bliżej naszych fanów”– powiedział Nicolai Diamant, rzecznik TALLY WEiJL. Obecnie portale społecznościowe jak Facebook czy Twitter odgrywają dużą rolę w procesie promowania stylu bycia, który reprezentuje TALLY WEiJL oraz pozwala fanom być bliżej sklepu.

Pierwszy milion osiąga się tylko raz i dlatego firma postanowiła uczcić to konkursem, którego celem jest znalezienie “Fana jednego na milion”!Jesteśmy dumni z tak dużej grupy fanów i w ten sposób chcemy im podziękować”, mówi Diamant. TALLY-Girl, której zdjęcie uzyska najwięcej poparcia poprzez kliknięcie „like” na portalu Facebook wygrywa totally TALLY all-inclusive podróż do Paryża dla siebie i dwójki swoich przyjaciół.

Dorobek zespołu składającego się zaledwie z pięciu osób nie umknął uwadze takim rankingom jak ten prowadzony przez BILANZ, szwajcarski magazyn ekonomiczny, który umieścił TALLY WEiJL na szóstym miejscu pośród najbardziej wpływowych na portalach społecznościowych firm szwajcarskich podczas gdy Renteria.ch publikując swój Social Media Ranking umieściło markę na miejscu czwartym. Rekord TALLY WEiJL osiągnęło kiedy statystyki pokazały wzrost o 17,000 fanów a najpopularniejsze posty miały po 5,000 kliknięć „like”.

Poza aktywnością na portalu Facebook TALLY WEiJL posiada swój blog A Girl Like Me. Pięć dziewczyn z różnych stolic mody dzieli się swoimi spostrzeżeniami na temat mody czy stylu życia. Marka korzysta także z takich portali jak Twitter, You tube, Pinterest czy Instagram.

A jeżeli lubicie nie tylko TALLY WEIJL ale i nasz serwis ModaiJa.Pl, to zapraszamy i na nasz profil na Facebook’u!

(aktualnie tam również znajdziecie Konkurs z atrakcyjnymi nagrodami!)

Scroll to Top
Scroll to Top