technologii i mody

Miks technologii i mody. Honor z KOCHÉ na Paris Fashion Week

Honor, młoda i tworząca trendy e-marka smartfonów, ogłosiła nawiązanie współpracy z KOCHÉ podczas after-party wieńczącego jej pokaz będący częścią Paris Fall/Winter Fashion Week. Była to kolejna w dzisiejszych czasach prezentacja swoistego miksu technologii i mody.

To pierwsza umowa partnerska Honor z przedstawicielem świata mody. Honor z KOCHÉ połączone pasją oraz chęcią inspirowania młodej generacji, stworzyły jedyny w swoim rodzaju miks technologii i mody.

Honor i KOCHÉ łączy młodość. Honor to marka adresowana do młodych duchem i dynamicznych ludzi, KOCHÉ jest odważną marką modową zachęcającą młodych do bycia sobą.

„Jako innowacyjna i wyznaczająca trendy marka pokochana przez młodą generację, Honor tworzy urządzenia dopasowane do potrzeb pokolenia ceniącego modę i indywidualność” – powiedział George Zhao, Prezes Honor. – „Bardzo nas cieszy współpraca z KOCHÉ i sukces, jaki odnieśliśmy wchodząc do świata mody. Francuska marka idealnie uzupełniła projekt Honor 9 Lite. Jestem przekonany, że estetyczne projekty KOCHÉ wspierające wydajność i dostępność Honor 9 Lite sprawią, iż stanie się on jednym z kultowym urządzeń mobilnych 2018 roku”.

Christelle Kocher, założycielka i dyrektor kreatywna KOCHÉ udzieliła wywiadu, w którym mówi o swojej miłości do technologii oraz o tym, jak inspirujący jest dla niej Honor 9 Lite.

„Wkroczyliśmy w erę technologii wpływającej na każdy aspekt życia, moda nie stanowi tu wyjątku. Technologia wspiera kreatywność, stała się kluczowa dla procesu projektowania i tworzenia” – powiedziała Christelle Kocher – „KOCHÉ i Honor są pionierami w swoich dziedzinach. Zmieniamy świat technologii i mody, by młodzi ludzie mogli spełniać swoje marzenia. Mając to na uwadze, stworzyliśmy wyjątkowe etui na telefony Honor 9 Lite”.

Zaprojektowana dla młodego pokolenia trendsetterów, limitowana edycja składa się z sześciu telefonicznych etui, z których każde jest inspirowane lustrzaną obudową Honor 9 Lite i miłością do selfie. Etui te były wyjątkowym prezentem dla fanów KOCHÉ obecnych na przyjęciu po paryskim pokazie marki.

Honor 9 Lite to, premierowy na polskim rynku, smartfon z czteroobiektywowym cyfrowym aparatem. Zachwycając efektem lustrzanego odbicia, jest idealnym akcesorium zarówno podczas pokazu mody, jak i na co dzień. Honor 9 Lite to przyszłość selfie – jego tylni i przedni aparat są równie dobre. Wyświetlacz FullView FHD+, najnowszy system operacyjny Android 8.0 Oreo oraz unowocześniony interfejs EMUI 8.0 w stylowej obudowie pozwalają millenialsom piękniej wyglądać i dzielić się przeżyciami. Honor 9 Lite oferowany jest w cenie 999 zł.

technologii i mody

 

technologii i mody

 

technologii i mody

O KOCHÉ

KOCHÉ jest marką modową założoną w Paryżu przez Christelle Kocher. KOCHÉ stoi na skrzyżowaniu mody, kultury ulicy i sztuki współczesnej. Jej kolekcje tworzą wyspecjalizowani artyści. Są one intensywne, wyraziste i swobodne, a jednocześnie luksusowe. Modna, elegancka i wyrafinowana, KOCHÉ proponuje nowy sposób postrzegania mody.  Więcej informacji można znaleźć pod adresem: http://www.koche.fr/

O marce Honor

Honor to wiodąca marka smartfonów będąca własnością Grupy Huawei. Marka, zgodnie z motto „For the Brave” („Dla odważnych”), została opracowana w odpowiedzi na potrzeby „cyfrowych tubylców” w oparciu o zoptymalizowane pod kątem Internetu produkty oferujące niezrównane doświadczenia użytkownika, inspirujące do działania, pobudzające kreatywność i skłaniające młodych ludzi do urzeczywistniania marzeń. W ten sposób marka Honor wyróżniła się, wykazując się odwagą do postępowania wbrew utartym schematom i podejmowania działań niezbędnych do wprowadzania najnowocześniejszych rozwiązań i technologii dla swoich klientów.

Marka Honor koncentruje się na uzyskaniu przewagi rynkowej i dotarciu do dużych, gęsto zaludnionych regionów, w tym: Stanów Zjednoczonych, Europy, Rosji, Afryki, Turcji, Indii, Indonezji i wielu innych, jako głównych terenów umożliwiających wzrost. Marka Honor korzysta modelu biznesowego, którego podstawę stanowi Internet oraz strategia „light asset” (odchudzania aktywów), z zamiarem wejścia w ciągu najbliższych 3 lat do grona 5 głównych graczy na światowym rynku smartfonów oraz zwiększenia udziału sprzedaży zagranicznej do 50% do 2020 roku.

Po więcej informacji zapraszamy na stronę internetową Honor pod adresem https://www.hihonor.com/pl

Scroll to Top
Scroll to Top