Metalove z Golden Rose. Nowy trend w makijażu!

5 grudnia 2017 roku w eleganckiej, pełnej złotych akcentów Restauracji Fat Buddha w Warszawie marka Golden Rose zaprezentowała nowy, pełny blasku trend – makijaż, w którym prym wiodą połyskliwe, metaliczne akcenty. Tym eventem Golden Rose zaprezentowała ogromną gamę swoich nowości, pokazując produkty, które swoim glow uwiodły publikę – przedstawicieli mediów i piękne celebrytki.

Gorące, metaliczne nowości Golden Rose przedstawił w kilku słowach reporter Mateusz Hładki. Natomiast wizażystka marki, Kaja Ochał, potwierdziła obietnice producenta wykonując wspaniały makijaż pięknej Agacie Biernat – aktualnej Miss Polonia 2017.

Pełna blasku kolekcja przykuwała wzrok. Wśród prezentowanych nowości można było zobaczyć między innymi: matową, a jednocześnie metaliczną odsłonę kultowych już kredek z serii Crayon Lipstick – Metals Matte Metallic Lip Crayon. Ochy i achy publiczności towarzyszyły również prezentacji płynnych, metalicznych rozświetlaczy Metals Metallic Liquid Highlighter, za pomocą których wizażystka otrzymała niesamowitą taflę, wspaniale uwydatniającą kości policzkowe modelki.

To jednak nie wszystkie kosmetyki, które cieszyły się zainteresowaniem. Na uwagę kosmetycznego świata z całą pewnością zasługuje najnowsza paletka do modelowania twarzy Metals Sculpting Palette. Tym razem marka w poręcznej kasetce zamieściła 3 produkty: bronzer, rozświetlacz i róż, a każdy z nich w dodatkiem drobno zmielonych, sprasowanych mikropigmentów, rozpraszających światło.

W pełnej blasku serii nie brakuje produktów do makijażu oka. 9 metalicznych cieni z gamy Metals Metallic Liquid Eyeshadow trafiło w serca zebranych miłośniczek kosmetyków kolorowych. Kremowe produkty zawierają metaliczne pigmenty, które intensywnie odbijają światło.

Całą serię uzupełniają lakiery Metals Metallic Nail Color. Intrygujące wykończeniem emalie zawierają metaliczno-perłowe pigmenty, dzięki którym na paznokciach uzyskujemy efekt roztopionych stopów metali – o czym mogły przekonać się zebrane na spotkaniu dziennikarki.

Nowoczesne, pełne blasku makijażowe nowości przypadły do gustu zarówno licznie przybyłym na spotkanie prasowe mediom, jak i celebrytkom. W evencie udział wzięły mi.in. dziennikarka, Dorota Gardias oraz znana polska aktorka – Grażyna Wolszczak. Panie były oczarowane jakością kosmetyków i zaintrygowane połyskliwym wykończeniem. Na wydarzeniu marka gościła również laureatów tegorocznej edycji Look of The Year – Jolantę Wilczek i Kamila Bahara, którzy uważają, że efekt glow jest niezwykle pożądany podczas sesji zdjęciowych do ekspozycji atrakcyjnych partii twarzy i ciała.

Całość wydarzenia uświetniło wspaniałe, elektryzujące show utalentowanego skrzypka Magnetic Violin Show. Połączenie prezentacji metalicznej serii kosmetyków od Golden Rose, najnowszych trendów w makijażu z porywającą muzyką, w pięknym otoczeniu restauracji Fat Buddha pokazało, że marka zwraca uwagę na szczegóły i nie tylko podąża za trendami, ale jednocześnie je kreuje, stawiając na nowoczesne produkty w przystępnej cenie.

foto: Jacek Kurnikowski/AKPA