Mariaż sportu, mody i sztuki

Ekstremalne wyzwania, niezwykłe przygody, najlepsze auta i te gadżety…. Wizerunek Jamesa Bonda to kwintesencja męskości. Do niej odwoływała się aranżacja sesji zdjęciowej realizowana na użytek najnowszej kampanii reklamowej Krzysztofa Hołowczyca i zegarków marki Atlantic na rok 2010/2011. Sesja została zrealizowana przez jednego z najlepszych polskich fotografów świata mody Jacka Porembę.

Poza tym, że Krzysztof jest mistrzem kierownicy, jest również bardzo przystojnym, męskim i eleganckim mężczyzną – powiedział Jacek Poremba. – Te cechy i takiego Hołka pokazaliśmy w tej sesji. Chcemy, aby panowie mogli się z nim utożsamiać i podpatrywać styl sportowej elegancji a la James Bond.

Krzysztof Hołowczyc podkreślał, że każdy mężczyzna, chociaż raz na jakiś czas musi ubrać elegancki garnitur wraz z dodatkami. – Dla mnie jedynymi dodatkami, które noszę jest zegarek i obrączka– powiedział Krzysztof Hołowczyc. – Oprócz funkcji użytkowych wspaniały czasomierz to przecież też oryginalny gadżet, który nie ukrywajmy, każdy mężczyzna lubi posiadać.

Chcemy udowodnić, że również w Polsce możemy zrobić coś, na najwyższym światowym poziomie – powiedział Jarosław Guzek, barnd manager marki Atlantic. – Coś na miarę ekskluzywnych szwajcarskich zegarków Atlantic.

[nggallery id=203]

Tekst: Aleksandra Molędowska
Zdjęcia z sesji: Marcin Głowacki oraz Atlantic

Scroll to Top
Scroll to Top