perfumeriach Sephory

“Makijaż jaki zechcesz” – styl Kat Van D już za chwilę w perfumeriach Sephory

 Na początku tego lata charyzmatyczna artystka odwiedziła Polskę, aby w salach Zamku Królewskiego w Warszawie przedstawić pierwszym szczęśliwcom swoją linie kosmetyków. Bogata oprawa spotkania podkreślała styl, charakter i jakość kosmetyków, które już w tym tygodniu wchodzą realnie na nasz rynek i każda z nas będzie mogła poczuć ich magię.

Od sławnej artystki, wokalistki i tatuażystki, po światowe zjawisko urodowe, Kat stworzyła kultową markę proponując kolekcję makijażu, składającą się z niezwykle trwałych kosmetyków, o intensywnej pigmentacji i totalnym kryciu.

Kat Von D Beauty proponuje pełną kolekcję do makijażu: oczu, cery i ust. Marka chce przemawiać do dziewczyn, kobiet niezależnych, odważnych, takich które lubią przełamywać stereotypowe kobiece kody – dobrze się przy tym bawiąc. Przy okazji, unikatowe opakowania projektowane przez Kat nadają jej produktom wyjątkowy oryginalny i autentyczny charakter. Dzięki temu, każda kobieta, która w swojej kosmetyczce znajdzie cienie do powiek lub pomadkę Kat Von D odnajdzie też zupełnie nową drogę do wyrażania samej siebie. Kultowa na całym świecie marka, Kat Von D Beauty wyróżnia się także dynamiczną obecnością na portalach społecznościowych, gdzie spotyka się i funkcjonuje jedna z najbardziej kreatywnych i aktywnych w sieci społeczności urodowych.

 

*MAKIJAŻ JAKI ZECHCESZ

TRWAŁOŚĆ. PIGMENTACJA. TOTALNE KRYCIE

Marka Kat Von D Beauty została stworzona i wylansowana w 2008 r.. Niezależna marka stała się następnie częścią koncernu Kendo. Inspirując się tuszami ze swego gabinetu tatuażu High Voltage, Kat wymyśliła markę makijażową o niezwykłych możliwościach. Ceniona zarówno za stronę artystyczna jak i autentyczność, Kat Von D jest jedną z tych marek, które mogą pochwalić się ogromnym wzrostem rozwoju.

 

Przykładowe produkty to :

EVERLASTING LIQUID LIPSTICK / pomadka w płynie (6.6ml)

40 odcieni / 89,- PLN

Matowa, nie rozmazująca się pomadka w płynie z pigmentami o przedłużonej trwałości. Kremowa formuła miękko prześlizguje się po ustach, w kilka sekund zastyga w matowym wykończeniu. Ekstremalnie trwała, intensywnie napigmentowana formuła nowej generacji, składająca się z komponentów nawilżających pochodzenia naturalnego, w tym witaminy E i oleju słonecznikowego. Kolekcja płynnych pomadek Everlasting składa się z 40 odcieni, od najbardziej klasycznych po niezwykle oryginalne. Słynny odcień Lolita jest już kultowym bestsellerem wśród odcieni nude.

 

STUDDED KISS LIPSTICK / pomadka (3g)

39 odcieni / 95,- PLN

Kolekcja Studded Kiss składa się z matowych, satynowych i perłowych pomadek w odcieniach od najbardziej klasycznych po najbardziej rockowe. Intensywna pigmentacja formuły pozwala uzyskać bogaty, nasycony odcień już za pierwszym pociągnięciem. Usta pozostają miękkie dzięki kompleksowi silnych przeciwutleniaczy z witaminami A, C i E. Design inspirowany kultową bransoletką ćwiekową Kat, dodaje jej zadziorności i antykonformizmu. Dostępna w 39 odcieniach.

 

RED LIPSTICK MONSTER ZAPRASZA NA PREMIERĘ KOSMETYKÓW KAT VON D!

GRA MIEJSKA Z FINAŁEM W PERFUMERII SEPHORA W WARSZAWSKIEJ ARKADII

 

Red Lipstick Monster, największa polska blogerka, którą uwielbia sama Kat Von D, zaprasza wraz z SEPHORA na przedpremierę fenomenalnych kosmetyków makijażowych Kat Von D do warszawskiej Arkadii! W ramach gry miejskiej RLM objedzie centrum Warszawy rock-and-rollowym vanem, będzie też okazja wygrać kosmetyki Kat Von D, wziąć udział w konkursach i zrobić sobie selfie z Red Liptick Monster i Ekskluzywnym Menelem, który poprowadzi czwartkowe spotkanie w SEPHORA. Już 21 września kosmetyki dostępne będą online na www.sephora.pl i we flagowej perfumerii sieci SEPHORA w warszawskiej Arkadii, a od 29 września marka Kat Von D zawita we wszystkich perfumeriach SEPHORA.

20 i 21 września Red Lipstick Monster rusza w Warszawę rock-and-rollowym vanem i zaprasza na przedpremierę marki Kat Von D Beauty – kultowej marki makijażowej słynącej z trwałych, mocno napigmentowanych kosmetyków w pełnej gamie kolorów, od drapieżnych po stonowany nude. Na przystankach trasy słynna blogerka ukryje paczki kosmetyków, które fani będą mogli odnaleźć i wygrać dzięki wskazówkom na Instagramie RLM. Dodatkowo, na pierwszych fanów, którzy dotrą do wskazanego miejsca, czekać będą prezenty od SEPHORA! Główne wydarzenie odbędzie się w strefie Kat Von D ustawionej przed flagową perfumerią SEPHORA w warszawskiej Arkadii, 21 września od godziny 14:00. To tutaj znaleźć będzie można pierwsze w Polsce podium z kosmetykami marki. Tego samego dnia ruszy też sprzedaż w sklepie internetowym SEPHORA.

Konkursy i testowanie w strefie Kat Von D w Arkadii

Kat Von D i RLM zaprzyjaźniły się podczas czerwcowej konferencji prasowej zorganizowanej przez SEPHORA w Zamku Królewskim. Kat Von D od razu zwróciła uwagę na wyrazistość polskiej blogerki i doceniła jej odważny look. Zaowocowało to spotkaniem 1-na-1 tych dwóch nieszablonowych osobowości. Teraz Red Lipstick Monster zaprasza wraz SEPHORA na grę miejską i przedpremierę marki Kat Von D Beauty do Arkadii. Śledźcie Instagram @SephoraPolska i @RedLipstickMonster oraz profile na Facebooku – znajdziecie tam dokładne informacje o trasie, którą rockandrollowy van odbędzie po Śródmieściu Warszawy. Przystanki przewidziane są m.in. na Placu Zbawiciela, na ul. Emilii Plater pod Pałacem Kultury, na ul. Dobrej i na ul. Karowej.

21 września spotkanie przed Arkadią poprowadzi Ekskluzywny Menel. Wśród atrakcji autografy, selfie, okazja do testowania kosmetyków Kat Von D i aż trzy tury specjalnego konkursu makijażowego dla miłośniczek odważnych stylizacji. Trzy główne nagrody to duże zestawy kosmetyków Kat Von D Beauty, a wszystkie uczestniczki konkursów otrzymają atrakcyjne upominki od marki

 

O samej Kat Von D

 

Urodzona w Meksyku 8 marca 1982 roku – Katherine Von Drachenberg (znana jako Kat Von D) jest jedną z najbardziej cenionych i poszukiwanych artystów tatuażu na świecie.

 

Kat Von D wystąpiła w dwóch hitach telewizji “Miami Ink” oraz “L.A. Ink,” emitowanych w międzynarodowych stacjach telewizyjnych. W show “L.A. Ink” przedstawieni zostali utalentowani artyści, którzy pracują z Kat w jej studio tatuażu – High Voltage Tattoo. Od dnia premiery program co tydzień skupiał przed telewizorami średnio ponad trzy miliony widzów, czyniąc z High Voltage Tattoo pożądaną destynację zarówno dla mieszkańców L.A. jak i turystów.

 

W 2008 roku premierę miała autorska marka kosmetyków Kat Von D, stworzona we współpracy z marką KENDO (część koncernu LVMH – światowego lidera koncernów produkujących towary luksusowe), której oferta jest dostępna we wszystkich perfumeriach Sephora w Ameryce Północnej oraz w kilku krajach Europy. Kultowa, uwielbiana marka znana jest z trwałych kosmetyków w odważnych kolorach, które łączą szyk dawnego Hollywood z rock’n’rollowym, artystycznym duchem. Produkty Kat Von D zostały uhonorowane wieloma nagrodami konkursów kosmetycznych w kategorii koloru i cery a jej pomadki z kolekcji Studded Kiss Lipstick są aktualnie numerem 1 linii pomadek dostępnych w Sephora.

 

Dodatkowo pierwsza książka Kat Von D – “High Voltage Tattoo” (Harper Collins) zadebiutowała na liście bestsellerów New York Times i pozostała na niej przez siedem kolejnych tygodni. Od tamtej pory powstały dwie nowe pozycje, które również dołączyły do listy bestsellerów New York Times i nadal są drukowane w ponad pięciu językach.

 

W roku 2007 Kat Von D ustanowiła światowy rekord Guinnessa, wykonując największą liczbę tatuaży – łącznie 400 w 24 godziny a cały uzyskany dochód przekazała jednej ze swoich ulubionych organizacji charytatywnych.

 

Prowadząc aktywny styl życia Kat nawiązała bliskie przyjaźnie z wieloma aktorami, sportowcami i muzykami rockowymi mieszkającymi w L.A. Wielu z nich ma wykonane przez Kat tatuaże. Wśród gwiazd, które zgłosiły się po jedną z jej sygnatur – czarno-szary, wykonany cienką linią portret, są: Ewan McGregor, Jared Leto, David La’Chapelle, Bam Margera, Steve-O, Nick Frost, muzycy: Dave Grohl, Miley Cyrus, Demi Lovato, Slayer, Metallica, Lady Gaga, Dave Navarro, Beyonce, Placebo, My Chemical Romance, Green Day, Anthrax, The Eagles, Queens of the Stone Age i wielu innych.

 

Pomimo tego, że tatuaż to jej pasja – Kat w żaden sposób nie ogranicza się do jednego medium. Poza pisaniem książek, jest również szkoloną pianistką, piosenkarką, artystką, projektantką mody, influencerką makijażu a także z sukcesem prowadzi działalność biznesową.

 

Kat Von D szczęśliwie mieszka w swoim domu w Zachodnim Hollywood wraz z dwoma bezwłosymi kotami rasy Sphinx – Piaf i Poe.

[fusion_builder_container hundred_percent=”yes” overflow=”visible”][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”]

[/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]

Scroll to Top
Scroll to Top