Madonna Smirnoff Nightlife Exchange Project

Światowa wokalistka nr 1 połączyła siły z marką wódki nr 1 na świecie w poszukiwaniu najbardziej wyjątkowych doświadczeń życia nocnego na całym globie.

Marka Smirnoff zainicjowała kolejną edycję Smirnoff Nightlife Exchange Project ze śmiałym celem – zaangażowania 10 milionów ludzi z 50 krajów w odkrywanie, dzielenie się i wymienianie najbardziej oryginalnymi doświadczeniami życia nocnego.

Smirnoff Nightlife Exchange Project to próba zebrania najbardziej unikalnych i interesujących pomysłów na życie nocne, a następnie skumulowania ich podczas jedynej w swoim rodzaju imprezy odbywającej się w ciągu tej samej nocy na całym świecie. W tym roku do programu włączyła się Madonna – Smirnoff Nightlife Exchange Project ma wyłonić najlepszego tancerza, który dołączy do zespołu podczas najbliższej trasy koncertowej Madonny.

Polska będzie uczestniczyć w programie po raz drugi. Szczegóły tegorocznej akcji Smirnoff Nightlife Exchange Project w Polsce, w tym konkursu dla tancerzy oraz zaangażowania w niego Madonny, zostaną ujawnione 7 września.

[fusion_builder_container hundred_percent=”yes” overflow=”visible”][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”]

foto:PRNEWSWIRE
[/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]

Scroll to Top
Scroll to Top