LOYD Tea Superbrands

LOYD Tea: ulubiona herbata Polaków

Należąca do grupy Mokate marka Loyd otrzymała wyróżnienie Superbrands Created in Poland 2013. Tytuł został przyznany markom, które powstały w Polsce, a wyboru dokonali sami konsumenci. Badanie, które wyłoniło laureatów przeprowadziła Pracownia Badawcza GfK Polonia na próbie 15 tysięcy respondentów.

Organizacja Superbrands powstała w 1994 roku w Wielkiej Brytanii, a 10 lat później pojawiała się w Polsce. W tej chwili działa w 87 krajach na całym świecie. Głównym celem Superbrands jest promocja idei brandingu poprzez nagradzanie i opisywanie drogi do sukcesu najsilniejszych marek.

Superbrands Created in Poland to dodatkowy konkurs Superbrands przeznaczony wyłącznie dla marek, które powstały w Polsce (bez względu na kraj pochodzenia kapitału właściciela).Wyróżnienie w konkursie otrzymują te z nich, które w badaniu konsumenckim zostały ocenione powyżej średniej dla danej kategorii. Oceniana była skłonność do polecenia danej marki. Loyd została wyróżniona w kategorii napoje. Warto zaznaczyć, że Loyd, to linia starannie wyselekcjonowanych i dobranych herbat, które tworzą niezwykłe kompozycje smakowe.

– Systematycznie i konsekwentnie budujemy siłę naszych marek – podkreśla Sylwia Mokrysz,z zarządu Mokate SA. – Tutaj nie ma mowy o przypadku, czy działaniach happeningowych. Wykorzystujemy do tego wszystkie odpowiednie narzędzia, dobierając je umiejętnie i z umiarem. Stawiamy na dialog z Klientem i Konsumentem dostrzegając w owej komunikacji drogę do trwałości relacji i interakcji, które w ostatecznym rozrachunku tworzą siłę marek handlowych Mokate – dodaje Sylwia Mokrysz.

Herbata w piramidkach Loyd Tea, to nie tylko herbata czarna, ale też zielona i owocowa. To również linia odpowiadających preferencjom smakowym polskich nabywców. Twarzą herbat tej marki jest Justyna Steczkowska. Wizerunek piosenkarki ma podkreślać niepowtarzalny smak i jakość produktów. Kolejnym atutem są saszetki w formie piramidek.

Kawy, herbaty i półprodukty Mokate są dostępne w ponad 80 krajach na świecie między innymi w Arabii Saudyjskiej, Japonii, Indonezji, Malezji, Arabii Saudyjskiej i Dubaju. Tradycyjnie w centrum uwagi firmy pozostaje jednak Europa Środkowo-Wschodnia i rynek europejski o potencjale ponad 600 mln klientów.

Grupę Mokate tworzy dziewięć firm w kraju i za granicą. Firmy dostarczają produkty na wszystkie kontynenty i zatrudniają prawie 2 tys. osób. W 2011 i 2012 roku udział eksportu kolejny rok z rzędu przekroczył połowę przychodów ze sprzedaży ogółem. Całkowita wartość sprzedaży to 0,6 mld zł. Od 1 stycznia 2011 roku Mokate SA jest Autoryzowanym Przedstawicielem producenta kaw Lavazza.

LOYD Tea Superbrands

Scroll to Top
Scroll to Top