Turbokolor

Najnowszy lookbook marki Turbokolor – prekursora polskiego streetwearu

Streetwear to nie tylko „moda uliczna”. To emocje, to muzyka, to skate, to styl życia. Przede wszystkim – brak definicji i przełamywanie barier. To styl nie tylko dla młodych, ale i dla tych starszych, którzy wciąż czują się młodzi. Wie o tym doskonale Turbokololor, którego najnowszy lookbook mamy przyjemność zaprezentować poniżej.

Turbokolor – jeden z prekursorów streetwear’u w Polsce -to warszawska (z „pochodzenia”, ale o zasięgu globalnym) marka, którą artysta i projektant Swanski założył wraz ze swoimi przyjaciółmi z dzieciństwa. Takimi, którzy podzielają te same pasje. Jej twórcy tak sami mówią o sobie: „To ludzie znajdują się w centrum naszych kolekcji, a proces projektowania zawsze zależy od jednostki, jej kultury, miasta, muzyki, sztuki i środowiska.”

Turbokolor znany jest również ze wspólnych projektów z takimi markami, jak Vans, Casio G-shock, New Era, Foreign Family, Akomplice, UXA NYC oraz z najlepszymi artystami światowymi takimi jak Jeremy Fish czy Will Barras, Marok, M-City i Zbiok.

Kolekcje Turbokolor to przede wszystkim wygoda i nonszalancka elegancja. Duża dawka wysublimowanego luzu. Przekaz, że jesteśmy sobą i reprezentujemy takie a nie inne wartości i poglądy.

Pasujemy Wam taki streetwear?

 

 

Scroll to Top
Scroll to Top