Lista wystawców pierwszej edycji HUSH WARSAW zamknięta – wideo

Strona główna » Blog » Lista wystawców pierwszej edycji HUSH WARSAW zamknięta – wideo

Lista wystawców pierwszej edycji HUSH WARSAW zamknięta – wideo

Czerwcowa edycja Hush Warsaw to wybór aż 160 marek z kraju i zagranicy. Targi są próbą pokazania różnorodności rynku, wskazania nowych zjawisk i wyeksponowania już uznanych projektantów.

HUSH WARSAW (wcześniej Ściegi) to targi mody utrzymane w formule jednodniowego pop up sale. Głównym założeniem HUSH WARSAW jest promocja młodych i niezależnych marek projektantów, których innowacyjne produkty powstają w niewielkich ilościach na lokalnym rynku. Takich produktów z roku na rok jest coraz więcej.

Zainteresowani obecnością na targach projektanci do końca kwietnia mogli zgłaszać swoje projekty, które chcieliby pokazać na HUSH WARSAW. Z niemal 500 nadesłanych zgłoszeń aż 160 wystawców będzie miało możliwość zaprezentowania się na Stadionie Narodowym już 9 czerwca. Będą to między innymi:

ANIA KUCZYŃSKA, WIOLA WOŁCZYŃSKA, AGNIESZKA ORLIŃSKA, DOMI GRZYBEK, HERZLICH WILKOMMEN, OLA BAJER-BOLA, EDYTA JERMACZ, IMA MAD, EST BY ES, KAMIL SOBCZYK, PINIAK, JAKUB PIECZARKOWSKI, AGATA BIELEŃ, HI-END, WEARSO, MAMAPIKI, KARINA KRÓLAK, DREAM NATION i wielu innych.

Zgodnie z zapowiedzią organizatorek na HUSH WARSAW nie zabraknie ciekawych i mocnych akcentów spoza Polski. Swoje projekty pokażą m. in. LA.GA BAG – prekursorzy szycia z Tyveku (Lizbona), projektantka niezwykłych torebek VANDA BERECZ (Budapeszt), a także silna czeska drużyna z Debut Gallery (Praga) – LUCIE HOUDKOVA, MARKETA RICHTEROVA, VERONIKA CERNA, KRISTYNA JAKOBY JAVURKOVA oraz ZORYA, a to tylko część atrakcji.

W strefie KIDS, zorganizowanej z myślą o dzieciach i rodzicach, będziemy mogli obejrzeć między innymi: ubrania marek POLA & FRANK, CZESIOCIUCH, KIDS ON THE MOON i KUKLO, mądre książki wydawnictw DWIE SIOSTRY I MUCHOMOR oraz piękne zabawki GAGANIS i KARAMBA. Na HUSH WARSAW KIDS zadebiutują: NOSWEET, GRAIN DE CHIC oraz BY BEE.

Od 1 maja kolejni wystawcy są prezentowani na stronie www.hushwarsaw.com oraz na facebookowym fanpage’u wydarzenia.

Zakwalifikowani do udziału w targach projektanci zostali zaproszeni do konkursu MODERNA, w ramach którego do 15 maja mogą zgłosić ubranie lub dodatek inspirowane tematem moderny w modzie. To pretekst, by popatrzeć na swoje prace z innej perspektywy, w szerszym kontekście. 10 półfinałowych prac zostanie zaprezentowanych na konferencji prasowej 28 maja na Stadionie Narodowym, a zwycięzcę konkursu poznamy 9 czerwca. Konkurs odbywa się pod patronatem T-Mobile Fashion, którego projektanci: Gosia Baczyńska, Mariusz Brzozowski, Marcin Paprocki oraz Maciej Zień przy wsparciu Barbary Metelskiej z Art&Fashion Festival, Gabrieli Czerkiewicz z Fashion Magazine oraz Piotra Zachary reprezentującego Hush Warsaw stanowią jury konkursu.

Hush Warsaw to odpowiedź na niemały chaos panujący wśród modowych wydarzeń i chęć stworzenia nowej jakości targówwyjaśnia Anna Pięta, jedna z organizatorek wydarzenia. „Hush” oznacza „cicho sza”. Chciałybyśmy, aby po nim polski rynek mody stał się bardziej uporządkowany, jego wizerunek lepszy, oferta bardziej dostępna. Ta dostępność ma dla nas duże znaczenie – dodaje Magda Korcz, druga organizatorka targów – Hush Warsaw to próba przybliżenia i udostępnienia indywidualnych projektów szerokiemu gronu odbiorców, wytworzenia pozytywnego snobizmu na produkty z niszowej półki.

Zainteresowanie Ściegami, a teraz HUSH WARSAW dowodzi, iż w branży modowej istnieje ogromne zapotrzebowanie na profesjonalnie zorganizowane targi skupiające niezależne marki i sprzedające projekty skierowane do świadomych odbiorców, poszukujących produktów poza sieciówkami. Projektantom dają one nie tylko możliwość bezpośredniego kontaktu z klientami – dla twórców niszowych marek i producentów, często niewielkich firm podwykonawczych, są okazją do wymiany doświadczeń i nawiązania nowych kontaktów, które zaowocują wspólnymi projektami. Dla klientów to wyjątkowa okazja, by w jednym miejscu i czasie mieć możliwość wyboru, porównania, przymierzenia i kupienia tak wielu pięknych i unikalnych projektów. Korzyści jest zbyt wiele, by 9 czerwca nie pojawić się choćby na chwilkę na HUSH WARSAW.

Głównym partnerem HUSH WARSAW jest T-Mobile, partnerem strategicznym Stadion Narodowy, natomiast partnerem merytorycznym targów jest Art&Fashion Festival z Poznania.

[nggallery id=4637]

HUSH WARSAW. Wybieraj świadomie.
Stadion Narodowy, 9 czerwca 2013, godz. 11.0019.00

http://vimeo.com/64013502

2018-03-14T08:14:12+00:00 9 maja 2013|Biznes, Moda|