Linia bioHyaluron 4D Eveline Cosmetics Przebojem FMCG 2012

Linia bioHyaluron 4D Eveline Cosmetics otrzymała nagrodę w kategorii Kosmetyki do pielęgnacji twarzy w konkursie Przeboje FMCG, który wyłonił największe hity sprzedażowe rynku.

Już po raz piąty wyłoniono Przeboje FMCG Magazynu Życie Handlowe. W tym roku laureatem w kategorii Kosmetyki do pielęgnacji twarzy została linia bioHyaluron 4D, co potwierdza jej niezwykle mocną pozycję w swojej kategorii. Linia bioHyaluron 4D, to innowacyjny program do pielęgnacji twarzy. W produktach zastosowano składniki najnowszej generacji: kwas hialuronowy połączony z roślinnymi komórkami macierzystymi PhytoCellTec™. Linia bioHyaluron 4D jest dedykowana kobietom w różnym wieku od 30+ do 70+.

Uznanie przez detalistów cieszy podwójnie. Wybór naszych produktów, to dowód, że wybierając markę Eveline Cosmetics, otrzymują produkty o najwyższej jakości– mówi Karina Kozerska Dyrektor Marketingu.

Konkurs „Przeboje FMCG” organizowany jest już po raz piąty. W jego tegorocznej edycji udział wzięło niemal 300 produktów. W pierwszym etapie, znalazły się one pod lupą 9-osobowego jury złożonego ze znanych profesjonalistów branży – zarówno dystrybutorów, jak i detalistów. Wybrali oni 144 produkty, które przeszły do drugiego etapu konkursu, w którym ostateczne rozstrzygnięcie następowało w wyniku głosowania detalistów. Wśród tych ostatnich rozlosowano cenne nagrody rzeczowe .
Organizatorem konkursu „Przeboje FMCG” jest magazyn „Życie Handlowe”, który dociera miesięcznie do 70 tysięcy odbiorców, w tym do 50 tysięcy w tzw. dystrybucji bezpośredniej. „Życie Handlowe” to tytuł z 18-letnią tradycją, którego odbiorcami są detaliści, właściciele i kierownicy sklepów z kanału tradycyjnego, hurtownie oraz producenci branży FMCG.

Scroll to Top
Scroll to Top