Limitowana kolekcja Medicine

Limitowana kolekcja Medicine

Medicine, sezon wiosna-lato otwiera limitowaną kolekcją t-shirtów autorstwa fotografów – Zuzy Krajewskiej i Bartka Wieczorka. Artyści przybliżają ideę, jaka przyświecała powstaniu kolekcji:

„Zanim zabraliśmy się do projektowania, długo rozmawialiśmy. Nie łatwo jest zaprojektować wzór na t-shirt, ponieważ mieliśmy nieograniczoną liczbę pomysłów 🙂

W pewnym momencie padło hasło MIŁOŚĆ, temat bardzo ogólny i zawsze aktualny.

Postanowiliśmy pokazać relację dziewczyna – chłopak, co nie było proste, bo inspirowanych w ten sposób t-shirtów widzieliśmy już setki. Doskonale pamiętamy te z czarno-białymi zdjęciami z lat 90-tych, t-shirty z polskich bazarów z reklamami Levi’s-a.

Postanowiliśmy pójść tym tropem, ale musieliśmy coś zmienić, pobawić się tym motywem, żeby stworzyć oryginalny projekt. Wpadliśmy wtedy na pomysł kolażu. Pomyśleliśmy, że te stare czarno-białe zdjęcia można zabawnie ze sobą pozestawiać.

Największym wyzwaniem było zrobienie specjalnej sesji do tego projektu. Zazwyczaj robiąc kolaż, czerpie się inspirację również ze zdjęć, które wycina się z gazet. Tym razem musieliśmy przewidzieć, co nam będzie potrzebne i sfotografować to.

Po sesji była już tylko superzabawa, kilogramy odbitek, nożyczki, klej …

To, co finalnie oglądamy to tylko mała część z wielkiego zbioru zdjęć, która powstała w trakcie tego projektu”.

Medicine prace Zuzy i Bartka umieściło na modnych formach t-shirtów męskich, nawiązujących formą do lat 90-tych, modelach typu oversize i bardziej odważnych, tych z większym dekoltem.

W damskiej odsłonie kolekcji można znaleźć klasyczne formy bawełnianych t-shirtów, nawiązujących do stylu retro, a także do nowego trendu zwanego normcore.

Twórczość Zuzy Krajewskiej i Bartka Wieczorka określa świadome balansowanie na granicy, ciągłe wymykanie się definicjom i zwodzenie odbiorcy – niepewnego, z czym właściwie ma do czynienia. Ich zdjęcia wyróżnia wnikliwa obserwacja kultury masowej. Swoimi pracami w ironiczny sposób komentują rzeczywistość, którą kreują tabloidy. Ale też przełamują konwencjonalne podziały wytyczone między fotografią komercyjną, reklamową i artystyczną. Ich prace były publikowane na łamach magazynów mody, w modowych kampaniach reklamowych, jak i prezentowane w przestrzeniach związanych ze sztuką, podczas wystaw indywidualnych i zbiorowych. Od kilku lat są reprezentowani przez agencje LAF Artists Management.

[fusion_builder_container hundred_percent=”yes” overflow=”visible”][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”]

Więcej informacji dostępnych będzie w najświeższej odsłonie serwisu www.wearmedicine.com

Kolekcja t-shirtów, dwunastu modeli damskich i dwunastu modeli męskich, dostępna w salonach stacjonarnych i w sklepie on-line od lutego 2015.

[/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]

Scroll to Top
Scroll to Top