Kylie Minogue daje przykład

Kylie Minogue została uznana za najbardziej inspirującą dla Kobiet gwiazdę zaangażowaną w walkę z rakiem. Tak przynajmniej wynika z ankiety przeprowadzonej przez lidera na rynku odzieży dla kobiet po mastektomii, markę Amoena.

Gotowość piosenkarki do dzielenia się swoimi przeżyciami, szczerość wypowiedzi na temat poważnej choroby, są dla ankietowanych niezwykle inspirujące i pomagają zwiększyć świadomość zagrożeń związanych z rakiem piersi. Na liscie gwiazd w ankiecie Amoena znalazły się także Linda McCartney, Olivia Newton John oraz Sally Whittaker.

To niezwykle istotne, biorąc pod uwagę jak wielkim zainteresowaniem szerokich rzesz społeczeństwa cieszą się celebryci, jak wielką wagę wiele osób przywiązuje do ich słów i… wyglądu. To, plus wsparcie ze strony rodziny i najbliższych przyjaciół jest dla kobiet największą motywacją przy „powrocie do normalnego życia”, jak często mówią o swoim życiu po operacji.

Wspiera ich także Amoena, która do kampanii reklamowej swojej najnowszej kolekcji bielizny i strojów kąpielowych zaprosiła właśnie Panią po mastektomii. „Mamy nadzieję, że w ten sposób udało nam się udowodnić, jak dobrze możecie wyglądać po operacji, która nie może dla kobiety oznaczać ani końca życia, ani końca urody” -mówi Rhoda White, dyrektor sprzedaży Amoeny.

[fusion_builder_container hundred_percent=”yes” overflow=”visible”][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”]

Anna - modelka po mastektomii w kampanii kolekcji Amoena 2010
[/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]

Scroll to Top
Scroll to Top