Kupuj, dawaj i pomagaj!

Za moment święta i czas sklepowego szaleństwa w poszukiwaniu prezentów pod choinkę. Fundacja Rak’n’Roll zachęca w tym roku do wyboru podarunków, które oprócz walorów estetycznych i emocjonalnych niosą za sobą także dodatkową wartość – pomoc innym, czyli do zakupu „prezentów zaangażowanych społecznie”. Do akcji wspólnie z Fundacją zachęca także czterech jej ambasadorów Agnieszka Grochowska, Adam Woronowicz, Magda Mołek i Marcin Dobrociński, którzy wspierają charytatywnie fundację Rak’n’Roll.

Pomaganie jest modne, a czas świątecznych zakupów to idealny moment, aby połączyć przyjemne z pożytecznym. Akcja „Prezent społecznie zaangażowany” ma w czasie świątecznego ferworu zwrócić uwagę na potrzeby innych i zachęcić do wyboru produktów, które nie tylko będą idealnym upominkiem dla najbliższych, ale też staną się dodatkowo prezentem dla innych. Taki prezent to też idealny pomysł dla osób, którym brakuje pomysłu na ciekawy podarunek i swoiste zabezpieczenie, aby zakupiony prezent nie kurzył się na półce.

Takim prezentem może być rak’n’rollowa bransoletka, na czerwonym rzemyku, która powstała we współpracy Fundacji Rak’n’Roll i firmy Lilou. Gadżet już stał się swoistym talizmanem rak’n’rollowców, rozpoznawalnym znakiem wszystkich tych, którzy w walce z rakiem idą pod prąd krzycząc „odwal się raku!”. Bransoletka pomaga jednak nie tylko w wymiarze emocjonalnym. Realne środki, które zostaną pozyskane ze sprzedaży bransoletek zostaną przeznaczone na „uczłowieczenie” poczekalni w przychodniach onkologicznych, które są zwykle szare, zatłoczone i przygnębiające – nazywane często poczekalniami śmierci. Pomalowanie poczekalni, wstawienie kolorowych, „optymistycznych” mebli, czy wyposażenie w telewizory i sprzęt Hi-Fi, pozwoli choć odrobinę umilić czas czekającym na wizytę pacjentom oraz odwrócić ich uwagę od bieżącego problemu, z którym tam przychodzą.

Rak’n’rollową bransoletkę można kupić w butiku Lilou w Warszawie, Wrocławiu oraz Poznaniu, a także za pośrednictwem strony internetowej www.lilou.pl. Cena bransoletki w zależności od wybranego rodzaju to 65 i 80 zł.

Fundacja pragnie zarażać pozytywną kulą energii i zachęcać osoby chore do konstruktywnej walki z chorobą, a w swoich działaniach przeciwstawia się temu, co schematyczne, stereotypowe, smutne. To swoista rak’n’rollowa subkultura, która walkę z rakiem chce wygrywać głośno, kolorowo i radośnie. Taki też jest rak’n’rollowiec – żyje pełnią życia, każdy dzień przeżywa maksymalnie, nie boi się wyzwań i śmiało stawia czoła nawet najtrudniejszym sytuacjom. A kiedy trzeba walczyć, staje do walki z odsłoniętą przyłbicą, nawet jeśli jest to walka o życie.

[fusion_builder_container hundred_percent=”yes” overflow=”visible”][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”][nggallery id=270][/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]

Scroll to Top
Scroll to Top