Kup dziewczynkę z wyprzedaży

Mała, mniej więcej 10-letnia Sharon wyprzedaje swoje zabawki. Po wskazaniu kursorem myszki na wybrany przedmiot, na ekranie wyświetla się jego cena. Z offu słychać głos kobiety, zapewne matki dziewczynki. Przekonuje, że wszystkie przedmioty są w dobrym stanie i można je kupić po okazyjnej cenie. Wszystko wydaje się być całkowicie zwyczajne dopóki nie okazuje się, że mała Sharon także ma swoją cenę.

Kliknięcie na dziewczynkę kieruje odbiorcę do kolejnego filmu, przygotowanego w ramach kampanii pt. „Sharon’s Sale” („Wyprzedaż Sharon”), która ma na celu przekonać internautów by przeciwstawili się handlowi dziećmi. W drugim filmie Rob Morris, przedstawiciel organizacji Love146, inicjatora kampanii, opowiada o szokujących doświadczeniach z podróży do Azji, gdzie widział dziewczynki wystawione na sprzedaż. Zamiast imienia każda z nich miała swój numer. Na cześć jednej z małych niewolnic, która nosiła numer 146, grupa przyjaciół nazwała swoją organizację Love146. Kampania została wykonana przez izraelskich twórców: Jessikę Kalbermann i Orela Bitana.

Jak podaje Love146, statystycznie co minutę sprzedaje się na świecie dwoje dzieci.

źródło:kampaniespoleczne.pl

Scroll to Top
Scroll to Top