Hush Selected nagradzany Michał Mrzygłód (640x422)

Królewska edycja HUSH WARSAW

W weekend odbyła się królewska edycja HUSH WARSAW. Tysiące Warszawiaków spędziło ten weekend w Arkadach Kubickiego ciesząc się niepowtarzalną atmosferą zakupów.

7 i 8 grudnia w Zamku Królewskim odbyła się druga edycja targów mody HUSH WARSAW # ROYAL EDITION. Atmosfery, jaka była udziałem odwiedzających targi Warszawiaków, nie stworzy żadne centrum handlowe. Najważniejszym elementem tych przedświątecznych zakupów była okazja do spotkania: ze znajomymi, rodziną, ale przede wszystkim z projektantami, których cenimy, a projekty kupujemy.

Założenia, jakie przyświecały organizatorkom targów – Annie Pięcie i Magdzie Korcz, sprawdziły się idealnie. Każdy mógł znaleźć coś dla siebie – na HUSHU pojawiły się znane i cenione marki, m. in. Wojtek Haratyk, Mariusz Przybylski, Ania Orska, Ania Kuczyńska, Agnieszka Orlińska, Wiola Wołczyńska i Konrad Parol, ale też nowe projekty, m. in. zagranicznych projektantów z Gruzji, Litwy i Węgier. Oferta targów skierowana do szerokiego grona odbiorców zyskała ich uznanie. Swoją rolę dobrze spełniło również miejsce, w którym targi się odbyły – królewskie Arkady Kubickiego. Ich świetna lokalizacja i niebanalny wystrój to ważne elementy składające się na całościowy sukces wydarzenia. Jeśli dołożymy do tego możliwość zjedzenia pysznego czekoladowego ciasta i wypicia rozgrzewającej herbaty z imbirem w białej scenerii Esencji Smaku by H&M Home, niezwykłe prezentowe opakowania, stoisko z porcelaną Kristoff, Vinotekę, naturalne kosmetyki Pat&Rub i zachwycające książki od księgarni Bookoff to w efekcie otrzymamy unikatowe na skalę Polski wydarzenie.

Targi HUSH WARSAW wyróżnia jednak nie tylko dbałość o klienta. Wydarzenie jest organizowane także z myślą o projektantach i o ułatwieniu im dotarcia do szerokiej grupy odbiorców. Dla wielu startujących marek HUSH WARSAW jest promocyjną trampoliną. Ogłoszony w ramach grudniowej edycji konkurs dla projektantów dodatkowo wzmacnia to promocyjne wybicie.

HUSH WARSAW oraz Partnerzy nagrody przyznali Znaki Jakości Hush Selected za rok 2013 w czterech kategoriach:

T-Mobile Fashion przyznał go za odważny debiut Michałowi Mrzygłodowi; KMAG za najlepszą sesję wizerunkową Est by Es i Małgorzacie Turczyńskiej oraz dodatkowe wyróżnienie w tej samej kategorii dla Domi Grzybek i Moniki Jelińskiej; redakcja Elle przyznała Znak Jakości za Ducha Elle marce Lous, a Znak Jakości za wizję przyznany przez Hush Warsaw otrzymała Dud.zin.ska.

Wręczone 7 grudnia w czasie wieczornej gali Znaki Jakości HUSH SELECTED będą wsparciem wyróżnionych marek przez cały następny rok. To rodzaj rekomendacji udzielanej kupującym przez branżowe autorytety. Galę poprowadziła ambasadorka polskich projektantów – Paulina Smaszcz-Kurzajewska, a statuetki zaprojektowała Emilia Kohut – Superfine Jewellery.

Zimowa, druga już edycja targów Hush Warsaw zakończyła się ogromnym sukcesem. Nie byłoby go bez sponsorów wydarzenia: H&M i Pat&Rub, partnerów targów: T-Mobile Fashion, Showroom.pl, H7 Advertising & Marketing Agency oraz patronów medialnych: Elle, Onet.pl, Futu, Gazeta.pl, K MAG, Co Jest Grane, Malemen, Label Magazine. Przede wszystkim nie byłoby tego sukcesu bez polskich projektantów i kilku tysięcy osób odwiedzających targi.