HUSH WARSAW

Królewska edycja HUSH WARSAW

W weekend odbyła się królewska edycja HUSH WARSAW. Tysiące Warszawiaków spędziło ten weekend w Arkadach Kubickiego ciesząc się niepowtarzalną atmosferą zakupów.

7 i 8 grudnia w Zamku Królewskim odbyła się druga edycja targów mody HUSH WARSAW # ROYAL EDITION. Atmosfery, jaka była udziałem odwiedzających targi Warszawiaków, nie stworzy żadne centrum handlowe. Najważniejszym elementem tych przedświątecznych zakupów była okazja do spotkania: ze znajomymi, rodziną, ale przede wszystkim z projektantami, których cenimy, a projekty kupujemy.

ZaÅ‚ożenia, jakie przyÅ›wiecaÅ‚y organizatorkom targów – Annie PiÄ™cie i Magdzie Korcz, sprawdziÅ‚y siÄ™ idealnie. Każdy mógÅ‚ znaleźć coÅ› dla siebie – na HUSHU pojawiÅ‚y siÄ™ znane i cenione marki, m. in. Wojtek Haratyk, Mariusz Przybylski, Ania Orska, Ania KuczyÅ„ska, Agnieszka OrliÅ„ska, Wiola WoÅ‚czyÅ„ska i Konrad Parol, ale też nowe projekty, m. in. zagranicznych projektantów z Gruzji, Litwy i WÄ™gier. Oferta targów skierowana do szerokiego grona odbiorców zyskaÅ‚a ich uznanie. SwojÄ… rolÄ™ dobrze speÅ‚niÅ‚o również miejsce, w którym targi siÄ™ odbyÅ‚y – królewskie Arkady Kubickiego. Ich Å›wietna lokalizacja i niebanalny wystrój to ważne elementy skÅ‚adajÄ…ce siÄ™ na caÅ‚oÅ›ciowy sukces wydarzenia. JeÅ›li doÅ‚ożymy do tego możliwość zjedzenia pysznego czekoladowego ciasta i wypicia rozgrzewajÄ…cej herbaty z imbirem w biaÅ‚ej scenerii Esencji Smaku by H&M Home, niezwykÅ‚e prezentowe opakowania, stoisko z porcelanÄ… Kristoff, VinotekÄ™, naturalne kosmetyki Pat&Rub i zachwycajÄ…ce książki od ksiÄ™garni Bookoff to w efekcie otrzymamy unikatowe na skalÄ™ Polski wydarzenie.

Targi HUSH WARSAW wyróżnia jednak nie tylko dbałość o klienta. Wydarzenie jest organizowane także z myślą o projektantach i o ułatwieniu im dotarcia do szerokiej grupy odbiorców. Dla wielu startujących marek HUSH WARSAW jest promocyjną trampoliną. Ogłoszony w ramach grudniowej edycji konkurs dla projektantów dodatkowo wzmacnia to promocyjne wybicie.

HUSH WARSAW oraz Partnerzy nagrody przyznali Znaki Jakości Hush Selected za rok 2013 w czterech kategoriach:

T-Mobile Fashion przyznał go za odważny debiut Michałowi Mrzygłodowi; KMAG za najlepszą sesję wizerunkową Est by Es i Małgorzacie Turczyńskiej oraz dodatkowe wyróżnienie w tej samej kategorii dla Domi Grzybek i Moniki Jelińskiej; redakcja Elle przyznała Znak Jakości za Ducha Elle marce Lous, a Znak Jakości za wizję przyznany przez Hush Warsaw otrzymała Dud.zin.ska.

WrÄ™czone 7 grudnia w czasie wieczornej gali Znaki JakoÅ›ci HUSH SELECTED bÄ™dÄ… wsparciem wyróżnionych marek przez caÅ‚y nastÄ™pny rok. To rodzaj rekomendacji udzielanej kupujÄ…cym przez branżowe autorytety. GalÄ™ poprowadziÅ‚a ambasadorka polskich projektantów – Paulina Smaszcz-Kurzajewska, a statuetki zaprojektowaÅ‚a Emilia Kohut – Superfine Jewellery.

Zimowa, druga już edycja targów Hush Warsaw zakończyła się ogromnym sukcesem. Nie byłoby go bez sponsorów wydarzenia: H&M i Pat&Rub, partnerów targów: T-Mobile Fashion, Showroom.pl, H7 Advertising & Marketing Agency oraz patronów medialnych: Elle, Onet.pl, Futu, Gazeta.pl, K MAG, Co Jest Grane, Malemen, Label Magazine. Przede wszystkim nie byłoby tego sukcesu bez polskich projektantów i kilku tysięcy osób odwiedzających targi.

Scroll to Top
Scroll to Top