MODOWE ŚWIECZKI

Konkurs! WYGRAJ MODOWE ŚWIECZKI OD MAKNOLII!!!

MUZYCZNE ŚWIECZKI – NOWY TREND W SHOW BIZNESIE WYMYŚLONY PRZEZ POLAKÓW!

Fani kochają swoich idoli. Wytwórnie od lat produkują różnego rodzaju gadżety dla fanów, jednak zwykłe kubki, długopisy i koszulki już się przejadły. Polacy przy współpracy ze światowym potentatem firmą Global Merchandising Services, która obsługuje merchendising największych gwiazd, wymyślili coś zupełnie nowego i innego od dotychczasowych gadżetów. Kształtne świece od Candellany od razu stały się bardzo popularne w USA, a zamawiać je zaczęły światowe zespoły jak Slayer, Motorhead, Behemoth, A Perfect Circle.

 

Dość zwykłych rzeczy, fani chcą czegoś więcej

Długopisy, zeszyty, kubeczki, smycze, koszulki, case’y na telefon, bransoletki, to najbardziej znane z produkowanych gadżetów reklamowych. Zespoły, youtuberzy, wokaliści, celebryci, zamawiają je ze swoim logotypem lub nazwą i sprzedają na stronach internetowych czy podczas spotkań. Ile można mieć jednak długopisów (coraz mniej potrzebnych) czy kubków do kawy? – Stworzyliśmy coś nowego, czego nie ma na świecie i zrobiliśmy z tego uniwersalny gadżet! Jesteśmy start-upem, z zupełnie nowym, nieznanym dotąd produktem, który okazał się hitem. Kształtne świeczki są idealnym gadżetem, bo można je dowolnie dopasować do okazji i klienta. Chcesz świeczkę w kształcie czaszki z wężami w kolorze srebra? Piramidę w czarnym macie? Słodką, różową świecę w kształcie kokardki? Zaprojektujemy i wyprodukujemy każdą, jaką podpowiada Ci wyobraźnia! Nasze możliwości dzięki wykorzystaniu druku 3D i technologii „rapid prototyping”, są praktycznie nieograniczone – mówi Marek Kaliński z Candellany.

 

Kształtna świeczka hitem za oceanem

Candellana zakładając biznes postanowiła najpierw zainteresować rynek zagraniczny, a polski zostawić sobie na później. To rozwiązanie tylko pozornie trudniejsze. – Wymyślając świeczki, postanowiliśmy pójść na całość i z tym pomysłem wyjść za ocean. Było to celowe zagranie, wiedzieliśmy, że Polaków łatwiej przekonać do nowości, gdy okaże się, że dany produkt jest już popularny w innych krajach. I tak spotkaliśmy się z agencją Global Merchandising Services która skupia największe światowe gwiazdy i oni właśnie zachwycili się świeczkami jako pierwsi. Dzięki temu robimy świeczki dla Slayera czy Motorhead. Ostatnio stworzyliśmy je dla Lamb of God, 5 Finger Death Punch, Motley Crue czy Mastodon. Zrobiliśmy także świeczkę Instagramową dla Facebooka oraz wiele innych. Kiedy zaufały nam największe firmy, wówczas postanowiliśmy pokazać się na rynku polskim i w tym momencie produkujemy świece m. in. dla jednej z wiodących firm w branży meblarskiej, więc szykują się piękne dekoracje wnętrz! – dodaje Marek Kaliński.

 

Kolejny dobry pomysł z Polski

Polacy bardzo często wymyślają przełomowe produkty, które są następnie udoskonalane zagranicą. Zaczynając od łazików marsjańskich, przez aplikacje mobilne aż po modę i gadżety, start-upów z Polski jest wiele. Candellana produkując kształtne świece, które mogą być także zapachowe – dzięki kształtnym pojemnikom, stworzyła zupełnie nowy trend w gadżetach dla świata show-biznesu. Co więcej, Candellana posiada największy know-how na tego typu projekty z wykorzystaniem druku 3D do produkcji świeczek i pilnie strzeże sposobu ich wykonania, dlatego to właśnie do nich zgłaszają się firmy z całego świata, by wyprodukować dla nich unikalną świecę w Polsce.

 

 http://candellana.com/

https://maknolia.pasaz24.pl/

https://www.facebook.com/candellanacandle

[fusion_builder_container hundred_percent=”yes” overflow=”visible”][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”]

KONKURS

nagroda: zestaw 3 poniższych świeczek ze światowych stolic mody – Big Ben, Wieża Eiffle’a i Krzywa Wieża w Pizie – ufundowanych przez sklep MAKNOLIA!

(uwaga:  świeczki mogą się różnić kolorystycznie!)

Zdanie konkursowe: Gdybyś mogła/mógł wymyślić świeczkę w dowolnym kształcie, co by ona przedstawiała? Odpowiedz w maksymalnie 3 zdaniach i wygraj świeczki marki Candellana.

Odpowiedzi prosimy nadsyłać na adres konkurs@modaija.pl z dopiskiem w temacie Maknolia. W mailu prosimy podać dane kontaktowe umożliwiające wysyłkę nagrody w przypadku wygranej.

Na odpowiedzi  czekamy do poniedziałku 19 marca 2018 roku. Jury wybierze najbardziej kreatywną odpowiedź i nagrodzi zwycięzcę zestawem 3 modowych świec.

Regulamin konkursu dostępny jest poniżej.

Zapraszamy również na stronę Fundatora Nagrody: https://maknolia.pasaz24.pl/

  1. Organizatorem konkursu jest Fundator nagrody (jak podano w artykule konkursowym) oraz portal ModaiJa.
  2. Administratorem danych osobowych jest portal ModaiJa z siedzibą w 41-902 Bytom, ul. Mickiewicza 8 lok.4
  3. Wypowiedzi – o ile nie zaznaczono inaczej – w formie słownej/opisowej należy nadsyłać pocztą elektroniczną na adres konkurs@modaija.pl z dopiskiem w temacie (jak podano w artykule konkursowym).
  4. Maile konkursowe powinny zawierać dane umożliwiające kontakt z nadawcą oraz przesłanie nagrody w przypadku wygranej. Tym samym Uczestnik wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych na potrzeby udziału w konkursie.
  5. Maile anonimowe, bez powyższych danych, nie będą brane pod uwagę.
  6. Uczestnik konkursu zgadzając się na udział w konkursie zrzeka się prawa do pomysłu, a prawo do pomysłu przechodzi na YouArtMe sp. z o.o.
  7. Rozwiązanie konkursu nastąpi w terminie 5 dni roboczych od dnia zakończenia konkursu.
  8. Wyboru laureatów dokonuje jury, decyzja jury jest ostateczna.
  9. Wszystkim uczestnikom konkursu przysługuje prawo odwołania i/lub złożenia reklamacji lub zapytania do organizatorów konkursu.
  10. Reklamacje należy nadsyłać pocztą elektroniczną na adres redakcja@modaija.pl z dopiskiem w temacie Reklamacja.
  11. Reklamacja powinna zawierać dane osobowe umożliwiające kontakt z nadawcą oraz potwierdzenie, że jest to faktycznie uczestnik konkursu.
  12. Uczestnik konkursu, biorąc udział w konkursie, automatycznie potwierdza, że zapoznał się z Regulaminem i przyjmuje jego założenia.
  13. Regulamin konkursu podano do publicznej wiadomości dn. 12.03.2018 r.

Rozwiązanie konkursu

Jury postanowiło nagrodzić Paulinę z Żor. A oto jej wypowiedź:

Marzy mi się świeczka w kształcie grubego pliku z banknotami. Pewnie nigdy nie będę tak bogata, żeby odpalać sobie papierosy od banknotów niczym gangsterzy w filmach (chociaż sama nie palę), więc chociaż mogłabym podpalić na pociechę ich woskową imitację 🙂

Scroll to Top
Scroll to Top