Długie, kwieciste sukienki, szeroki wybór printów oraz powrót do lat 70’. Tak według PresKI będzie wyglądała stylowa jesień 2018. Propozycje marki szczególnie przypadną do gustu modnym romantyczkom, które na co dzień w swoich ubraniowych wyborach kierują się wolnością oraz stawiają na lekki i dziewczęcy look.
Preska to jedna z ulubionych marek m.in Małgorzaty Rozenek czy Pauliny Sykut-Jeżyny. Tym razem brand powraca z elektryzującą kampanią, a sesja w sielskiej, leśnej scenerii przypomina o tym, co w jesiennej modzie najlepsze. Nie obejdzie się więc bez mięsistych, wełnianych swetrów, delikatnych sukienek z kwiatowymi wzorami i ciepłych, lekko przygaszonych kolorów. W kolekcji dominują boho sukienki z obniżoną talią, o długości midi i maxi, zwierzęce printy oraz kobiece rozcięcia, które nadają projektom zwiewności I lekkości.
Zdjęcia do kampanii zapowiadającej tegoroczny jesienny sezon odbyły się w okolicach Tomaszowa Mazowieckiego. Lokalizacja nie była przypadkowa, bo cała kolekcja, jak i wszystkie dotychczasowe projekty PresKA od początku do końca powstają w tym rodzinnym mieście właścicielki marki, Karoliny Legierskiej.
Projekty marki PresKA dostępne są na stronie internetowej www.preska.pl
Zdjęcia: Ola Kowalska / Go Follow
Modelka: Wiktoria Krasina
Make-up: Laura Osakowicz
Stylizacja: Julia Downarowicz
Produkcja: Go Follow