Kate&Kate w nadmorskim klimacie

Kate&Kate otworzyło swój pierwszy butik w Sopocie. W jednym z największych i najbardziej ekskluzywnych nadmorskich kurortów powstał prestiżowy lokal z modną i oryginalną biżuterią z całego świata. Sopocki butik Kate&Kate jest czwartym sklepem tej marki w Polsce i pierwszym lokalem franczyzowym. Pozostałe butiki mieszczą się w Warszawie, Krakowie i Katowicach.

„Cieszę się, że kolejny butik Kate&Kate powstał właśnie w Sopocie. Osobiście uwielbiam to miasto za jego pozytywną energię i aktywność artystyczną. Zdecydowałam się otworzyć w nim swój kolejny sklep, bo obok butików w Warszawie i Krakowie ekskluzywnej biżuterii Kate&Kate nie mogło zabraknąć w tak prestiżowym kurorcie, jakim jest Sopot. Nowe otwarcie cieszy mnie tym bardziej, iż jest to pierwszy lokal franczyzowy. Kate&Kate właśnie nad morzem nabiera wiatru w żagle” – powiedziała Katarzyna Rychlewska, właścicielka Kate&Kate.

Piękne ozdoby potrzebują wyjątkowej oprawy, dlatego wnętrze lokalu zaprojektowane zostało z artystycznym rozmachem. Architekt Magda Gackowska zaproponowała w tym miejscu ciekawą aranżację. Półki w kształcie kaczych łapek, ściana z ramkami, w których zamiast obrazów wiszą naszyjniki, antresola – miejsce odpoczynku dla klientek oraz lada o nietypowym kształcie. No i oczywiście motyw przewodni, który wyróżnia każdy butik Kate&Kate. W Sopocie jest nim orkiestra złożona z jazzujących mrówek. Największa mierzy prawie 180 cm. Warto wpaść na zakupy i spróbować odnaleźć jej towarzyszki. Ukryły się w różnych miejscach lokalu. W sumie jest ich pięć. Biżuteria Kate&Kate jest nietypowa i z „przymrużeniem oka”, tak samo jak mrówki grające w muzycznym bandzie.

W piątek, 29 lipca podczas uroczystego otwarcia sopockiego butiku miała także miejsce konferencja prasowa poświęcona najnowszym trendom w biżuterii. Katarzyna Rychlewska przedstawiła różne rodzaje kobiecości widziane oczami projektantów współpracujących z Kate&Kate, a modelki zaprezentowały biżuterię trzech wyjątkowych marek: Erickson Beamon z Londynu, Patrick Wong z Hong Kongu i Lizzie Fortunato z Nowego Jorku. Przygotowany został także różowy poczęstunek i różowe koktajle na bazie likieru Cointreau – Cointreaupolitan, czyli wariacja na temat słynnego Cosmo. Zaprezentowany został też ekskluzywny kuferek projektu Dity Von Teese z cointreau-wersyjną zawartością. Wieczorem natomiast, na oficjalnym otwarciu dla klientów, miał miejsce pokaz biżuterii, która prezentowana była na modelkach w sukniach Agaty Wojtkiewicz.

[nggallery id=1576]

[nggallery id=1575]

foto: Przemek Długokiński

Scroll to Top
Scroll to Top