Katarzyna Bujakiewicz ambasadorką włoskiej marki O bag

Katarzyna Bujakiewicz ambasadorką włoskiej marki O bag

Katarzyna Bujakiewicz została ambasadorką włoskiej marki Obag. Kampania reklamowa najnowszej kolekcji prezentowanej przez popularną aktorkę pojawi się na bilbordach w Warszawie, Katowicach i Poznaniu, a także w internecie i mediach społecznościowych. Autorem zdjęć jest fotograf Wojtek Biały, a autorką koncepcji dyrektor artystyczna Obag Polska Marta Dudź.

Torebki włoskiej marki O bag zdobyły serca kobiet na całym świecie. W Polsce są od sześciu lat i od razu stały się obiektem pożądania. Zakochała się w nich również Katarzyna Bujakiewicz. – Są piękne, miłe w dotyku, niebanalne, lekkie, odporne na wodę i kurz, niezwykle praktyczne i… wieczne – mówi aktorka. – Te torebki nigdy nie wychodzą z mody. Aktorka zachwyciła się włoską marką już sześć lat temu i od tamtej pory jest jej wierna.

Najnowszy trend – tylko eko

Od wielu lat marka Obag precyzyjnie podtrzymuje ekologiczną i społeczną świadomość poprzez ważne wybory, dotyczące wykorzystywania materiałów oraz uczestnictwa w specjalnych projektach ECO.
– Kobiety uwielbiają torebki. Nigdy nie jest ich zbyt wiele. Kochamy je zmieniać zależnie od okazji, stylizacji czy po prostu humoru. Im większy mamy wybór, tym lepiej – mówi Katarzyna Bujakiewicz. – Torebki Obag urzekają nie tylko pięknym designem, szeroką gamą kolorów i akcesoriów, ale także nieskończonymi możliwościami samodzielnego komponowania. Kupując jedną torebkę, tak naprawdę masz ich kilka. Jak to możliwe? Za sprawą szerokiej palety dodatków – uchwytów, opasek i organizerów – które sprawią, że ta sama torebka będzie w kilku różnych wersjach. I co najważniejsze – są ekologiczne! Tej znanej na świecie marce leży na sercu los naszej planety.

Aktorka w swojej szafie ma mnóstwo torebek, okularów, zegarków i innych produktów, sygnowanych logo O bag. Bo O bag to nie tylko torebki. To również portfele, bransoletki, zegarki, okulary słoneczne i buty. Oczywiście pod uroczymi nazwami: O hug, O bracelet, O clock, O sun, O shoes. Bo „O” to znak rozpoznawczy włoskiej firmy. „O” nie jest tylko zwykłą literą alfabetu. Na koncepcji „O” opiera się świat Obag, oznaczającej oryginalność i osobliwość. To symbol doskonałości, która charakteryzuje wszystkie produkty marki.

Lato w kolorach Obag

Katarzyna Bujakiewicz wzięła właśnie udział w sesji zdjęciowej, prezentującej letnią kolekcję włoskiej matki. Inspiracją dla kolekcji toreb O bag i akcesoriów na lato 2019 jest beztroska atmosfera panująca na plaży oraz uroki najgorętszych i najbardziej kolorowych miast. Zespół najlepszych projektantów z Padwy, pracujący dla Obag, stworzył prawdziwe modowe perełki. Kolekcja lato 2019 sprosta gustom najbardziej wymagających klientek, które lubią mieć swój niepowtarzalny styl.

Pierwsza z nich to MEDITERRANEO – w kolorach greckich wysp: mlecznobiały, kobaltowy i granatowy z odrobiną truskawkowej czerwieni. Idealne na wakacje i wyjazdy poza miasto. Kultowe body połączone jest z lekkimi tkaninami: broderie anglaise, płótno, bawełniany sznurek, rafia oraz klasyczną eko-skórę Saffiano.

Drugi motyw obowiązujący tego lata to HAVANA SWING. Głównymi kolorami są piasek, sangria i turkus. Doskonale pasują do wymiennych akcesoriów z wzorami karaibskiej dżungli. Ozdobne aplikacje, nowe ultralekkie uchwyty wykonane z apaszki, tworzą styl vintage.

Trzecia kolekcja przygotowana na tegoroczne lato przez Obag to PLAŻA. Jasne, żywe odcienie cytrynowej żółci, różu i turkusu zawarte w kolorowej, zabawnej, plażowej kolekcji akcesoriów. Torby zdobią palmy, kotwice, ananasy i parasole przeciwsłoneczne. Lato w pełni.

Obag ma w Polsce 9 salonów: w Warszawie, Szczecinie, Zakopanem, Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach, Gdyni i Łodzi.

foto: Wojtek Biały

Scroll to Top
Scroll to Top