Karp po zbójecku

Nadmiernie stłoczone, pakowane żywcem do worków foliowych, ranione i zabijane w obecności najmłodszych. W trakcie świątecznych przygotowań nagminnie łamana jest ustawa o ochronie zwierząt – problem dotyczy karpia, obecnego na wigilijnym stole od dawna.

Kampanię „Jeszcze żywy KARP 2010” prowadzi Klub Gaja w ramach programu „Ryby mają głos!”. Celem akcji jest walka z niehumanitarnym traktowaniem karpi poprzez wzmożenie kontroli transportu żywych ryb i miejsc ich sprzedaży.

Na kampanijną kreację składają się cztery plakaty. Na jednym z nich zamieszczono karpia w reklamówce foliowej z podpisem „Karp duszony”, w podobnym stylu utrzymane są również pozostałe obrazy opatrzone hasłami: „Karp na ostro”, „Karp z lodu” oraz „Karp po zbójecku”.

Przeciwko gwiazdkowemu mordowaniu ryb wystąpili także celebryci – kampanię wspierają Magdalena Różczka, Julia Pietrucha oraz Robert Makłowicz. Stworzone zostały także specjalne kartki z apelem do Głównego Lekarza Weterynarii. Można je pobrać ze strony Klubu Gaja i drogą internetową przesłać ją do adresata.

[nggallery id=471]

źródło:kampaniespoleczne.pl

Scroll to Top
Scroll to Top