Karl Lagerfeld przechodzi do gazety

Na szczęście wyłącznie okazjonalnie, na jeden „numer”. Wielki kreator mody ostanie redaktorem naczelnym jednego z numerów darmowego dziennika „Metro„, a dokładniej – wydania z lutego przyszłego roku.

Karl Lagerfeld poprowadzi wszystkie międzynarodowe edycje gazety, która rozpocznie serię relacji „Metro” z czterech tygodni mody: w Nowym Jorku, Londynie, Mediolanie i Paryżu. Projektant spędzi cały dzień w paryskiej redakcji pisma, gdzie będzie współpracował z dziennikarzami i produkował ilustracje. Napisze także komentarz do bieżących wydarzeń – „The world according to Karl”.

Z tej okazji gazeta „Metro” organizuje także internetowy konkurs dla czytelników, którego zwycięzca pojedzie do Paryża i zostanie redakcyjnym asystentem Lagerfelda, a także otrzyma wybrane artykuły z kolekcji odzieży, perfum i akcesoriów niemieckiego projektanta.

Scroll to Top
Scroll to Top