Kampania WEŁNA NA LATO podkreśla zalety naturalnych materiałów i zrównoważonej produkcji

Strona główna » Blog » Kampania WEŁNA NA LATO podkreśla zalety naturalnych materiałów i zrównoważonej produkcji

Kampania WEŁNA NA LATO podkreśla zalety naturalnych materiałów i zrównoważonej produkcji

Marka Paterns prezentuje kampanię edukacyjno – wizerunkową Wełna na lato. Kampania ma na celu poszerzenie świadomości na temat naturalnych materiałów i zrównoważonych upraw oraz zwrócenie uwagi na wyjątkowe właściwości, wciąż mało popularnej w Polsce, wełny merino. Inspirowane wakacjami zdjęcia wizerunkowe przenoszą nas w letni klimat.

Na projekt Wełna na lato składa się m.in.: cykl artykułów merytorycznych, video-sonda, sesja wizerunkowa oraz konkurs. Projekt przybliża zalety wełny merino, która posiada wyjątkowe właściwości termoregulacyjne (latem chłodzi, zimą grzeje), doskonale separuje wilgoć od skóry, jest odporna na kurz i brud oraz chroni przed szkodliwymi promieniami UV. Włókna o tych szczególnych właściwościach pochodzą od merynosów – rasy owiec, zamieszkujących tereny o najbardziej ekstremalnych warunkach atmosferycznych na świecie – nowozelandzkie Alpy. Latem temperatura osiąga tu 40 stopni Celsjusza, a zimą spada poniżej -20. Taki klimat wymaga odpowiedniego przystosowania się merynosów. Dlatego, dotąd kojarzona głównie ze sportową bielizną termoaktywną, wełna merino idealnie sprawdza się latem.

Marka Paterns istnieje od 2017 roku. Jako jedna z nielicznych na polskim rynku produkuje ubrania z wełny merino. W pierwszej kolekcji marki znalazły się trzy autorskie linie wzorów inspirowane egzotyką Japonii i związanym z nią poszanowaniem natury oraz organiczną strukturą i genealogiczną symboliką drzew.

„Drzewa są jak wielka rozrastająca się rodzina. A nasze kolekcje przeznaczone są właśnie dla całych rodzin. Paterns ma spajać rodzinę i nadawać jej unikalny wzór i charakter. Kierujemy naszą ofertę do osób ceniących sobie wygodę i oryginalność, którym wartości związane z ekologią i slow fashion nie są obce. Mamy nadzieję, że kampania Wełna na Lato przyczyni się do wzrostu liczby świadomych konsumentów”.– mówi Katarzyna Lamik, założycielka marki Paterns.

Marka prowadzi także bloga inspirowanego ideą Wędrującego Instagramu, gdzie osoby prowadzące galerię zmieniają się regularnie. Redaktorzy reprezentujący różne pokolenia i różny punkt widzenia dzielą się swoim historiami. Obok tematów lifestylowych pojawiają się zagadnienia związane z szeroko pojętą edukacją. Strategia Paterns zakłada otwarty dialog i wymianę doświadczeń. Kampania Wełna na Lato jest jej kolejnym elementem.

Produkcja sesji: Katarzyna Rykaczewska Zdjęcia: Katarzyna Ładczuk
Modele: Alma Asuai, Alek Bekier, Róża Szulejewska, Gaja Sieradzka Włosy i make up: Anna Wierzbicka

2018-05-23T10:55:39+00:00 23 maja 2018|Moda|