Skórzana Blondie mania

Helen Thomas była wykwalifikowanym doradcą prawnym, kiedy postanowiła porzucić pracę od 9-17 i poświęcić się swojej pasji – projektowaniu skórzanych toreb. Jej partner, Gerard, miał już za sobą doświadczenie biznesowe, które pozwoliło na stworzenie warunków do swobodnej, twórczej działalności. Przezwisko Helen – Blondie – stało się nazwą marki.

Ryczące czterdziestki a mini

Żyjemy w czasach, kiedy granice tego, czego nie wypada nosić z powodu wieku są mocno przesunięte w górę i trudne czasem do określenia. W każdym bądź razie, w sklepach nie ma półek z odzieżą posegregowaną według wieku, lecz tylko rozmiaru. Czy to jednak znaczy, że w doborze garderoby nie należy brać kalendarza pod uwagę? Nic […]

Eko-filozofia i jej bohaterowie

Temat ekologii powraca w mediach już od ponad dwudziestu lat. Zanieczyszczenie środowiska i katastrofalny w skutkach, efekt cieplarniany sprawiają, że kwestia ochrony środowiska nie ulega dezaktualizacji. Jest już bardzo źle, dlatego nie wystarcza już narzucanie przez państwo kierunku uzdrawiających działań. Równie istotną kwestią co ustawy i dyrektywy staje się świadomość każdego człowieka. Oprócz segregacji odpadów […]