Moda

DZIKOŚĆ SERCA W NOWEJ KAMPANII HOUSE

Pod hasłem “WILD LOVERS” ruszyła najnowsza, wiosenno-letnia kampania marki HOUSE. Wraz z sesją zdjęciową, inspirowaną amerykańskimi bezdrożami, marka przygotowała nową stronę internetową oraz specjalny wystrój salonów. Nowa kampania HOUSE utrzymana jest w bardzo amerykańskim klimacie nie bez powodu – sesja zdjęciowa odbyła się w Los Angeles. Jej motyw przewodni to motel na pustyni, gdzie bawi […]

DZIKOŚĆ SERCA W NOWEJ KAMPANII HOUSE

Pod hasłem “WILD LOVERS” ruszyła najnowsza, wiosenno-letnia kampania marki HOUSE. Wraz z sesją zdjęciową, inspirowaną amerykańskimi bezdrożami, marka przygotowała nową stronę internetową oraz specjalny wystrój salonów. Nowa kampania HOUSE utrzymana jest w bardzo amerykańskim klimacie nie bez powodu – sesja zdjęciowa odbyła się w Los Angeles. Jej motyw przewodni to motel na pustyni, gdzie bawi

SOREL ponownie z Colette

Tej wiosny po raz kolejny paryski butik Colette oraz marka SOREL połączyły siły. W wyniku podjętej współpracy powstały nowoczesne i stylowe tenisówki z serii Chukka Sneaker. Ekskluzywne obuwie Colette Sentry® zawiera wszystkie elementy wzornictwa, które od lat tworzą unikatowy charakter marki SOREL. Sentry® Sneaker Inspiracją dla tegorocznego modelu były oryginalne buty z serii Sentry steel

SOREL ponownie z Colette

Tej wiosny po raz kolejny paryski butik Colette oraz marka SOREL połączyły siły. W wyniku podjętej współpracy powstały nowoczesne i stylowe tenisówki z serii Chukka Sneaker. Ekskluzywne obuwie Colette Sentry® zawiera wszystkie elementy wzornictwa, które od lat tworzą unikatowy charakter marki SOREL. Sentry® Sneaker Inspiracją dla tegorocznego modelu były oryginalne buty z serii Sentry steel

ŚWIĘTO MŁODEJ MODY W WILANOWIE

Coroczny pokaz dyplomowy Międzynarodowej Szkoły Kostiumografii i Projektowania Ubioru na stałe wpisał się w kalendarz wydarzeń modowych. To już po raz trzeci   będziemy mogli zobaczyć kolekcje dyplomowe absolwentów MSKPU. Szkoła ta jest jedyną w Polsce, która została wybrana jako oficjalny partner UCA – University for the Creative Arts z Wielkiej Brytanii , obok Central

ŚWIĘTO MŁODEJ MODY W WILANOWIE

Coroczny pokaz dyplomowy Międzynarodowej Szkoły Kostiumografii i Projektowania Ubioru na stałe wpisał się w kalendarz wydarzeń modowych. To już po raz trzeci   będziemy mogli zobaczyć kolekcje dyplomowe absolwentów MSKPU. Szkoła ta jest jedyną w Polsce, która została wybrana jako oficjalny partner UCA – University for the Creative Arts z Wielkiej Brytanii , obok Central

Eva Mendes i Helena Christensen dla Reebok EasyTone

Kampanię „Reebok Satysfakcja” wspierają globalne ambasadorki linii EasyTone – hollywoodzka aktorka, Eva Mendes oraz światowej sławy modelka, Helena Christensen. Obie ambasadorki, wraz z innymi znanymi fanami EasyTone wzięły udział w nagraniach i sesji przygotowanej przez fotografa gwiazd, Rankina. Najnowsze badania Reebok wykazują, że mimo intensywnego trybu życia współczesnych Europejek, poziom satysfakcji w badanej grupie jest

Eva Mendes i Helena Christensen dla Reebok EasyTone

Kampanię „Reebok Satysfakcja” wspierają globalne ambasadorki linii EasyTone – hollywoodzka aktorka, Eva Mendes oraz światowej sławy modelka, Helena Christensen. Obie ambasadorki, wraz z innymi znanymi fanami EasyTone wzięły udział w nagraniach i sesji przygotowanej przez fotografa gwiazd, Rankina. Najnowsze badania Reebok wykazują, że mimo intensywnego trybu życia współczesnych Europejek, poziom satysfakcji w badanej grupie jest

Magda Hasiak Lookbook wiosna-lato 2012

Sezon wiosenno-letni w modzie, to zazwyczaj: mnogość barw, intensywne kolory i cała gama ciepłych kolorytów. Zimowe modele na sklepowych wieszakach powoli zastępowane są zwiewnymi i kolorowymi tkaninami. Wiosenne kolekcje mienią się barwami tęczy, ale jednak wiele kobiet poszukuje czegoś w bezpiecznych kolorach, co stanowić będzie doskonały element do ich spójnych stylizacji. Takimi właśnie wyznacznikami kierowała

Magda Hasiak Lookbook wiosna-lato 2012

Sezon wiosenno-letni w modzie, to zazwyczaj: mnogość barw, intensywne kolory i cała gama ciepłych kolorytów. Zimowe modele na sklepowych wieszakach powoli zastępowane są zwiewnymi i kolorowymi tkaninami. Wiosenne kolekcje mienią się barwami tęczy, ale jednak wiele kobiet poszukuje czegoś w bezpiecznych kolorach, co stanowić będzie doskonały element do ich spójnych stylizacji. Takimi właśnie wyznacznikami kierowała

Pierwsze dni Warsaw Fashion Film Festival już za nami

6 marca w Kinie Luna, w obecności wielu znakomitych gości odbyła się premiera The September Issue, która rozpoczęła trzydniowy Warsaw Fashion Film Festival. Wydarzenie przyciągnęło wielu miłośników mody, a wśród nich Macieja Zienia, Tomasza Ossolińskiego, Judytę Fibiger, Roberta Serka, Kaję Śródkę, Mikołaja Komara i wielu innych. 7 marca, w warszawskim kinie Luna odbyła się uroczysta

Pierwsze dni Warsaw Fashion Film Festival już za nami

6 marca w Kinie Luna, w obecności wielu znakomitych gości odbyła się premiera The September Issue, która rozpoczęła trzydniowy Warsaw Fashion Film Festival. Wydarzenie przyciągnęło wielu miłośników mody, a wśród nich Macieja Zienia, Tomasza Ossolińskiego, Judytę Fibiger, Roberta Serka, Kaję Śródkę, Mikołaja Komara i wielu innych. 7 marca, w warszawskim kinie Luna odbyła się uroczysta

Scroll to Top
Scroll to Top