Kosmetyczny powrót do natury

Na światowym rynku kosmetycznym w 2002 roku istniało około 600 kosmetyków, które spełniały wymóg naturalności, a dwa lata później było ich 5-krotnie więcej. Wg prognoz do 2012 roku co dziesiąte Euro wydane na kosmetyki w Europie zostanie przeznaczone na zakup produktów naturalnych. Skąd taka popularność?

List miłosny nie tylko na Walentynki

Love Letter to perfuma stworzona dla Kobiet, które kochają zapach kwitnącego, pełnego kwiatów ogrodu. Nie tylko ze względu na swoją nazwę, to jeden z popularniejszych prezentów na Walentynki, choć przecież „list miłosny” (Love Letter) można wysłać nie tylko z tej okazji.

Chabrowy krem

Przemysł kosmetyczny chętnie wykorzystuje polne rośliny do produkcji pielęgnacyjnych preparatów. Naśladuje w ten sposób nasze prababcie, które ładną cerę zawdzięczały domowym kosmetykom robionym z kwiatów zbieranych na łąkach.