spotkanie branży fashion

Już 4 lipca 2019 w Warszawie spotkanie branży fashion!

Spotkanie branży fashion – Rozmowy, inspiracje, dyskusje

– Jak mówić do Klienta przyszłości aby chciał słuchać w dobie totalnego kryzysu zaufania do reklamy?
– E – commerce – wymagania jakie stawia prawo, aby łatwo i skutecznie sprzedawać
– Jakie są najlepsze praktyki i najciekawsze inspiracje na przykładzie rynku chińskiego – największego rynku e-commerce na świecie?
– Jakie są możliwości sprzedaży w sieciach społecznościowych?
– Jak budować skuteczną komunikację?
– Jak zwiększyć sprzedaż wykorzystując wiedzę o kliencie e-sklepu?

Konferencja: „Szyte na miarę – rozwiązania dla branży fashion” 4 lipca, Warszawa, Miejsce

W programie m.in.
Gość Specjalny: Marcin Maj – Co-owner/ Business Development w H2O Creative
„Konsument Jutra, czyli jak mówić do klienta przyszłości, aby chciał słuchać w dobie totalnego kryzysu zaufania do reklamy.”

– Katarzyna Lebiedowicz – Grzanka – radca prawny w Kancelarii Radcy Prawnego Katarzyna Lebiedowicz – Grzanka

„E – commerce – wymagania jakie stawia prawo, aby łatwo i skutecznie sprzedawać.”

– Agnieszka Parfienowicz- Partner Digital, Mindshare Poland i Łukasz Sztuczyński- Shop+ Head, Mindshare Poland
„Dalekowschodni Social commerce. Sprzedaż, media społecznościowe i Chiny – czyli dlaczego myśląc o sprzedaży online warto patrzeć na Wschód.”

– Elżbieta Figat – Michalak – radca prawny w Kancelarii Radcy Prawnego Elżbieta Figat – Michalak
„Proces reklamacji i zwrotu ubrań zakupionych w sklepie internetowym w świetle obowiązujących przepisów.”

– Agnieszka Chabrzyk – Facebook Marketing Partner & Google Premier Partner
„Strategia skutecznych kampanii na Facebooku: od brandu po sprzedaż dla e-commerce/fashion”

– Adrianna Kubik Przybył – Businness Director w They.pl
Jak budować komunikację skierowaną do pokolenia cyfrowych tubylców w branży fashion? 10 kluczowych wniosków na podstawie analizy działań Digital Native Vertical Brands z segmentu modowego.”

– Małgorzata Dumin – Dyrektor działu Beauty w LifeTube

„Influencer marketing – czy branża modowa go potrzebuje.?”

Warunki udziału w konferencji przy rejestracji do 20.06.2019:*
– 199 PLN+VAT – dla osób z grupy docelowej
– 1 000 PLN+ VAT – dla przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych związanych z tematyką konferencji

REJESTRACJA —>>>

Uczestnikom gwarantujemy: materiały konferencyjne, przerwy kawowe, możliwość konsultacji z Ekspertami

Do zobaczenia na konferencji!

Kontakt z organizatorem:
Mariola Kaczmarek
mobile: +48/691571598
mobile: +48/530623538
e-mail: mariola.kaczmarek@pirbinstytut.pl

polski instytut rozwoju biznesu

Podziel się wiadomością:

Polecamy również