Justyna Steczkowska

Justyna Steczkowska promuje herbatę

Grupa Mokate, ujawnia kolejne szczegóły związane z kontraktem reklamowym podpisanym z Justyną Steczkowską. Wizerunek piosenkarki ma podkreślać niepowtarzalny smak i jakość herbat Premium LOYD.

– Herbata to nasza pasja – mówi z przekonaniem Sylwia Mokrysz, z zarządu Mokate SA. – Od lat szczególną uwagę przykładamy, do jakości liści, ich aromatu, kształtu i smaku. Tutaj nie ma mowy o przypadku. Nie jeden raz sprawdzaliśmy dostawy herbat, aby kolejny raz przekonać się i utwierdzić, że dokonaliśmy właściwego wyboru. Ale to dopiero początek drogi do czajnika – żartobliwie dodaje – Aby nasze herbaty trafiały w gust i upodobania konsumentów współpracujemy z doświadczonymi kiperami, których wiedzę i doświadczenie wspierają nasze laboratoria – kończy Mokrysz.

Dotychczas firma rozwijała segment herbat popularnych. Skutecznie. Z udziałami przekraczającymi 10,5 % rynku, jest dziś wiceliderem rynku.
– Ten segment herbat czarnych nadal będzie rozwijany – zapewnia Sylwia Mokrysz. – Przyszedł jednak czas na zmiany. Rynek herbat premium, to wyzwanie i szansa. – Nasi partnerzy i konkurenci wiedzą, że jeżeli obieramy już jakiś cel, to konsekwentnie potrafimy go zrealizować– stanowczo dodaje.

Razem z Justyną
W nadchodzących miesiącach firmy skupi się na herbatach Loyd. Wizerunek Justyny Steczkowskiej, ma podkreślać niepowtarzalny smak i jakość herbaty LOYD. Grupa Mokate będzie wykorzystywać twarz artystki we wszystkich formach promocji. Kolejne etapy i efekty współpracy, będziemy poznawać stopniowo.

– Filiżanka herbaty ma w sobie jakąś magiczną moc – opowiada Justyna Steczkowska. – Trzymając ją w dłoni, nawet wtedy, kiedy jestem na końcu świata mam wrażenie jakbym wróciła do domu – dodaje po chwili.

Nie wszystkie szczegóły wspólnych przedsięwzięć poznamy od razu. Mokate zapowieda, że będzie stopniować napięcie.

– To będzie wspólna wyprawa w przestrzeń i czas. W świat herbacianych aromatów. Zaskakująca zwrotami i stylizacjami, jestem przekonana, że nikt, kto raz zobaczy i raz spróbuje nie przejdzie obok nas obojętnie – podsumowuje Sylwia Mokrysz.

[fusion_builder_container hundred_percent=”yes” overflow=”visible”][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”]

Justyna Steczkowska w kampanii Mokate
Justyna Steczkowska w kampanii Mokate

 

[/fusion_builder_column][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”]

Sylwia Mokrysz z zarządu Mokate
[/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]

Scroll to Top
Scroll to Top