dla marki NA-KD

Julia Wieniawa stworzyła drugą już kolekcję dla marki NA-KD

Młoda aktorka i piosenkarka Julia Wieniawa stworzyła kolejną, drugą już kolekcję dla uwielbianej przez influencerki marki NA-KD. Przy okazji zaśpiewała i opowiedziała o swoich inspiracjach muzycznych.

Szwedzka marka NA-KD, znana z nawiązywania współpracy z influencerkami i silnego wpływu na social media na całym świecie, zaprosiła Julię do stworzenia kilku autorskich kolekcji. Pierwsze efekty współpracy pokazały się na rynku w styczniu tego roku. Teraz czas na drugą kolekcję dostępną dla klientów od dzisiaj, czyli od 30 czerwca. Julia była zaangażowana w tworzenie ubrań na wszystkich etapach.

Od pomysłu na typy ubrań i wyboru materiałów, po współtworzenie scenariusza sesji zdjęciowej. Sesja zdjęciowa odbyła się w pięknym warszawskim apartamencie.‎ Julia szybko pochwaliła się jej efektami na swoim profilu na Instagramie, uzyskując prawie 100 tys polubień.

Odniesienie do lat 70 i 80

Tym razem ubrania z kolekcji Julii utrzymane są w klimacie lat 70-tych i 80-tych. Gruby denim, postrzępione brzegi, romantyczne sukienki w klimacie vintage idealnie pasują do instagramowego profilu aktorki.
O tym skąd czerpała inspiracje i jakie były jej ulubione piosenki oraz muzyczni idole opowiedziała i …. zaśpiewała do kamery podczas produkcji sesji wizerunkowej dla NA-KD.

Kolekcja jest już dostępna na całym świecie tam, gdzie obecna jest marka NA-KD. W Polsce dostaniecie ją w sklepach i pop-up store, w których sprzedawany jest NA-KD oraz oczywiście online.

Scroll to Top
Scroll to Top