Julia Roberts twarzą

Julia Roberts twarzą nowej kampanii Calzedonia 2019

Trwająca już od sześciu lat współpraca będzie kontynuowana w sezonie jesień-zima 2019/20. Gwiazda Hollywood, która wcielała się w różne typy kobiet, tym razem wystąpi w spocie stworzonym przez włoskiego reżysera Ago Paniniego, który pracował już z Julią przy podobnym projekcie w 2014 roku.

WSZYSTKIE DROGI PROWADZĄ DO WERONY

Bohaterami spotu są oczywiście Julia oraz… sklepy Calzedonia. Aktorka zagląda do lokacji na całym świecie i spotyka się z ciepłym przyjęciem obsługi jak każdy inny klient. Te odwiedziny stają się podróżą poprzez różne style. Głównym miejscem akcji jest sklep w Weronie – to tam powstała Calzedonia i do dziś w tym włoskim mieście znajduje się siedziba główna firmy.

JESIENNO-ZIMOWE MUST HAVE

Kluczowymi produktami w nowej kampanii są trzy modele rajstop. Pierwszy to pepitka – ponadczasowy symbol stylu i jeden z najmodniejszych wzorów kolekcji jesień – zima. Drugi ma charakterystyczny, ciemnozielony kolor, łącząc kropki z geometrycznym akcentem. Trzeci to nowość w kolekcji – ciepłe i wygodne rajstopy z dodatkiem kaszmiru, idealne na zimowe chłody.

Kampania będzie towarzyszyć nam we wszystkich kanałach komunikacji. Oprócz spotu telewizyjnego przygotowano wiele materiałów digitalowych, które będą pokazywały najciekawsze momenty zza kulis.

Scroll to Top
Scroll to Top