MAN BLUE – Eau de toilette
Skórzany, aromatyczny, drzewny zapach został stworzony dla marki Jimmy Choo przez mistrzynię perfumiarstwa – Nathalie Lorson. Aromatyczna nuta szałwii równoważy świeżość i wyrafinowaną fakturę. Toniczna transparentność bergamotki jest źródłem świeżego powiewu i kontrastuje z pikantnym ciepłem czarnego pieprzu. Intensywna tekstura skóry ujawnia się w sercu kompozycji i ma ekstremalnie męski charakter, podrasowany miejską elegancją ambry i roślinnymi drzewnymi nutami cyprysu.
Kremowa zmysłowość sandałowca to charakterystyczny i uzależniający akord bazowy, wzmocniony magnetyczną wanilią i wyrafinowanym wetiwerem. Skóra krokodyla – ikoniczna faktura Jimmy Choo – zdobi opakowanie zapachu, tym razem w cudownym niebieskim odcieniu, dla delikatnego, zmysłowego efektu. Srebrna etykietka odbija światło, kontrastując z matowym tłem i stanowi sygnaturę, której nie sposób się oprzeć.
FEVER – Eau de parfum
Hipnotycznie bawiąc się kontrastami i oscylując między zapachem kwiatowym a kompozycją z kategorii gourmand – Fever marki Jimmy Choo to nowy, uzależniający zapach, który towarzyszy kobiecie do samego świtu, nieustannie rozbudzając zmysły wszystkich, którzy znajdą się w jego aurze.
Kompozycję otwiera bogata i intensywna słodycz soczystej śliwki, dopełniona świeżymi akcentami różowego lychee i równoważona przez subtelną gorycz nut grejfruta. W sercu zapachu pudrowe nuty heliotropu napotykają egzotyczną orchideę waniliową, wzmocnioną kontrastem z ultra kobiecym jaśminem. Kompozycja przechodzi następnie w kremowe nuty sandałowca, balsamiczne ciepło benzoinu i prażone migdałowe akcenty fasoli Tonka, zyskując niezwykle zmysłowy charakter.
Opakowanie, zdobione rozsławionym przez akcesoria i obuwie Jimmy Choo wzorem skóry pytona, w metalicznej tonacji śliwki, odbija światło podczas, gdy tłoczona faktura kojarzy się z prawdziwą wężową skórą.
Jimmy Choo – dostępne wyłącznie w Sephora.